Får sjekke den utDen er bedre enn den første![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får sjekke den utDen er bedre enn den første![]()
Må du gjøreFår sjekke den ut![]()
Mange her inne ga opp tidlig ogsåJa, blir dårlig fart på skravlinga av sliktalle hadde gitt opp og lagt seg tidlig pga appen var teit på termingruppa i dag
![]()
Får se hva det blir tid til i helgaMå du gjøre![]()
Skjønner jeg godtMange her inne ga opp tidlig også![]()
Det er det :/Skjønner jeg godtslitsomt når det henger seg opp hele tiden.
Kjenner til denFår se hva det blir tid til i helgaburde kommet meg i seng nå, men lakenskrekken har fortsatt overtaket
![]()
Er rimelig trøtt her, men sliter med å sovne i den verste mørketida så orker ikke legge meg for å ligge å gnu i timesvisKjenner til denJeg er lys våken
![]()
Den forstår jeg veldig godtEr rimelig trøtt her, men sliter med å sovne i den verste mørketida så orker ikke legge meg for å ligge å gnu i timesvis![]()
Haha
Er så kjedelig å bare ligge derDen forstår jeg veldig godt![]()
HahaEr så kjedelig å bare ligge derogså blir jeg sulten.. Også blir jeg tørst... Også må jeg tisse fordi jeg har drukket masse... Og da spiser jeg litt når jeg først er oppe.. Så blir jeg tørst igjen.. Og slik går nettene
![]()
HeheHahaHøres akkurat ut som meg det der
![]()
God natt og lykke til med praksisHehenei, får vel komme meg over i senga... Har siste dag i praksis i morgen ettermiddag, kan være greit å ikke være helt zombiemode
![]()
TakkGod natt og lykke til med praksis![]()
Tusen takkTakkog god natt til deg også når den tid kommer
![]()
Det er kjipt detEr veldig kjedelig når vi er hos svigers også. Etter middag legger de seg for middagshvil på minst to timer, også ser de tv eller leser i en bok. Jeg prøvde å komme med forslag om brettspill eller noe annet, men bare mannen som var med![]()
Bretttspill er gøySmarttenkte å ta med noen brettspill så man har noe å gjøre i stedet for å taste.