Skravletråd :)

Ja, blir dårlig fart på skravlinga av slikt :( alle hadde gitt opp og lagt seg tidlig pga appen var teit på termingruppa i dag :p
Mange her inne ga opp tidlig også :P

Får se hva det blir tid til i helga ;) burde kommet meg i seng nå, men lakenskrekken har fortsatt overtaket :p
Kjenner til den :P Jeg er lys våken :)

Kjenner til den :P Jeg er lys våken :)
Er rimelig trøtt her, men sliter med å sovne i den verste mørketida så orker ikke legge meg for å ligge å gnu i timesvis :p

Er rimelig trøtt her, men sliter med å sovne i den verste mørketida så orker ikke legge meg for å ligge å gnu i timesvis :p
Den forstår jeg veldig godt :)

Den forstår jeg veldig godt :)
Er så kjedelig å bare ligge der :p også blir jeg sulten.. Også blir jeg tørst... Også må jeg tisse fordi jeg har drukket masse... Og da spiser jeg litt når jeg først er oppe.. Så blir jeg tørst igjen.. Og slik går nettene :p

Er så kjedelig å bare ligge der :p også blir jeg sulten.. Også blir jeg tørst... Også må jeg tisse fordi jeg har drukket masse... Og da spiser jeg litt når jeg først er oppe.. Så blir jeg tørst igjen.. Og slik går nettene :p
Haha :P Høres akkurat ut som meg det der :P

Haha :P Høres akkurat ut som meg det der :P
Hehe :p nei, får vel komme meg over i senga... Har siste dag i praksis i morgen ettermiddag, kan være greit å ikke være helt zombiemode :p

Hehe :p nei, får vel komme meg over i senga... Har siste dag i praksis i morgen ettermiddag, kan være greit å ikke være helt zombiemode :p
God natt og lykke til med praksis ;)

Er veldig kjedelig når vi er hos svigers også. Etter middag legger de seg for middagshvil på minst to timer, også ser de tv eller leser i en bok. Jeg prøvde å komme med forslag om brettspill eller noe annet, men bare mannen som var med :p
Det er kjipt det

Back
Topp