Skravletråd :)

Den må nok det :P
Har heldigvis fortsatt permisjon i jula, så slipper å jobbe julaften i alle fall :) greit å få vært hjemme første julaften med mini ;) nyttprsaften derimot er første dag tilbake i jobb :p

Har heldigvis fortsatt permisjon i jula, så slipper å jobbe julaften i alle fall :) greit å få vært hjemme første julaften med mini ;) nyttprsaften derimot er første dag tilbake i jobb :p
Så bra du får vært hjemme julaften :)

Dumt med nyttårs, men jula er vel viktigst når de er så små :)

Så bra du får vært hjemme julaften :)

Dumt med nyttårs, men jula er vel viktigst når de er så små :)
Ja, han sover nok uansett når rakettene skal opp ;) aldri brydd meg noe særlig om nyttårsaften, alltid jobbet da jeg.

Ja, han sover nok uansett når rakettene skal opp ;) aldri brydd meg noe særlig om nyttårsaften, alltid jobbet da jeg.
Jeg har også som regel jobbet den dagen :P

Hva jobber du med? Og fant du en skrekkfilm??
Er utdannet helsefagarbeider, men akkurat nå er jeg arbeidsledig. Håper på å finne noe snart :)
Har ikke funnet en som frister noe særlig :P

Er utdannet helsefagarbeider, men akkurat nå er jeg arbeidsledig. Håper på å finne noe snart :)
Har ikke funnet en som frister noe særlig :P
Dukker vel opp noe :) er jo ofte behov for folk innenfor helse og omsorg.
Æsj, hadde håpet du skulle komme med et godt tips nå :p

Dukker vel opp noe :) er jo ofte behov for folk innenfor helse og omsorg.
Æsj, hadde håpet du skulle komme med et godt tips nå :p
Hehe:p Føler jeg har sett det som er verdt å se :P Har du sett insidious filmene?

Da må du se toern ;)

Datt ut av forumet for fjerde gang i dag :P

Samme her! Utrolig kjipt!!!
Ja, blir dårlig fart på skravlinga av slikt :( alle hadde gitt opp og lagt seg tidlig pga appen var teit på termingruppa i dag :p

Back
Topp