Blitt mer og mer sjeldent her også med åreneTviler på jeg får snø førstsjelden snø her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt mer og mer sjeldent her også med åreneTviler på jeg får snø førstsjelden snø her
![]()
Fordi kvar gong eg svarar på eit innlegg, så hoppar appen til siste innlegg. Og hoppar over alt mellom det eg svarte på og siste... :sHvorfor får du det ikke med deg?![]()
Bra dere fikk den igjenMe fekk den akkurat igjen
Kvifor var du sperra ute??
Xxl har noen fine fra hamax..Det skal vi også kjøpe etter hvert![]()
Er vel mulig om man skravler mye i startenJeg tror jeg skal klare å holde meg der![]()
God kveld godtfolk. Fleire som har vore straumlause her?![]()
rart hele greien, var jo bare fremsiden til forumet som ikke virket, her inne var det i orden.Bra dere fikk den igjenvar flere som ikke kom inn pga tekniske problemer med forumet
![]()
Hva er prisen på dem da?Xxl har noen fine fra hamax..
Iknooow.. Klikk på "view original" så kommer du tilbake til det innlegget du svarte på og kan lese videreFordi kvar gong eg svarar på eit innlegg, så hoppar appen til siste innlegg. Og hoppar over alt mellom det eg svarte på og siste... :s
Kanskje det berre var dokke øverst på lista som hadde problem. Sånn at me andre skulle kunne ta innpå littBra dere fikk den igjenvar flere som ikke kom inn pga tekniske problemer med forumet
![]()
Ja vi fikk jo ikke logget på..rart hele greien, var jo bare fremsiden til forumet som ikke virket, her inne var det i orden.
Det vil jeg tro. Har aldri vunnet på så mye som et flaxlodd en gangGøy å vinne
Hahaa ja santKanskje det berre var dokke øverst på lista som hadde problem. Sånn at me andre skulle kunne ta innpå litt![]()
Ahh! SmartIknooow.. Klikk på "view original" så kommer du tilbake til det innlegget du svarte på og kan lese videre![]()
Ja, sikkert derKanskje helt nord da?
Og oppe på fjelletJa, sikkert der![]()
Vet ikke hva de koster nå. jeg kjøpte de på salg etter jul, først til 200, så ble det ennå billigere ...Hva er prisen på dem da?
Får jo snart skravlekrampeEr vel mulig om man skravler mye i starten![]()
Ja, men vil ha snømann i hagen, ikke på fjelletOg oppe på fjellet![]()
Er dessverre sånt som kan skje på forum.Ja vi fikk jo ikke logget på..![]()