Slapp unna med kun ein gong her. Men var visst heile Sunnmøre og nordre del av Sogn og Fjordane. Voldsomme greier.Her gikk den 2 ganger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slapp unna med kun ein gong her. Men var visst heile Sunnmøre og nordre del av Sogn og Fjordane. Voldsomme greier.Her gikk den 2 ganger![]()
Jepp, men da må vi nesten få litt snø førstKjempegøy for store og små![]()
Om du får snø og ikke jeg så kommer jeg og leker med degJeg også!!![]()
Så greittNeiikke her.
Det er kjempegøy. Eller bare søppelsekk. Funker det medAkebrett er gøy
Mh, men har vel gått hos mamma..Så greitt![]()
Snør det ingen plass i Norge eller?Jepp, men da må vi nesten få litt snø først![]()
Vi kjøpte akematter i fjor, knallgøyDet er kjempegøy. Eller bare søppelsekk. Funker det med![]()
Nei men har vært sperret ute fra bv tidligereGod kveld godtfolk. Fleire som har vore straumlause her?![]()
Jeg tror jeg skal klare å holde meg derTopp 10 har jeg ingen planer om denne mnd
Det blir for mye.
Tviler på jeg får snø førstOm du får snø og ikke jeg så kommer jeg og leker med deg![]()
Men hadde jo blitt glad for hvilken som helst av premieneSånn å forstå
Hvorfor får du det ikke med deg?Æsj! Eg likar virkelig ikkje denne iPhone-appen! Får jo ikkje med meg halvparten av det som skjer her![]()
Me fekk den akkurat igjenNei men har vært sperret ute fra bv tidligereer dere stømløse nå?
Det var såpass ja. Bra de fikk fikset relativt raskt daSlapp unna med kun ein gong her. Men var visst heile Sunnmøre og nordre del av Sogn og Fjordane. Voldsomme greier.
Kanskje helt nord da?Snør det ingen plass i Norge eller?![]()
Ja får håpe det i julenDe fleste er vel opptatt
Det skal vi også kjøpe etter hvertVi kjøpte akematter i fjor, knallgøy
Gøy å vinneMen hadde jo blitt glad for hvilken som helst av premiene![]()