der bor det tre trolle...Og oppe på fjellet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
der bor det tre trolle...Og oppe på fjellet![]()
haha for en premie..Det vil jeg tro. Har aldri vunnet på så mye som et flaxlodd en gang
Vant 1 gang på et tombolalodd. Premien jeg trakk var en slags navnebok for navnet "Judith"....
Hehe. Ser denJa, men vil ha snømann i hagen, ikke på fjellet![]()
BØ! Seier deider bor det tre trolle...
Ja er jo desverre det..Er dessverre sånt som kan skje på forum.
Der gjorde det. Spesielt når eg har vore ute ei stund. Er jo umulig å lese seg framover og svare viss ikkje. Blir jo sittande berre å bla fram og tilbake.Versegodhåper det gjør det lettere for deg
![]()
Nei helt feil..BØ! Seier dei![]()
Okei. Jeg får titte innom en dagVet ikke hva de koster nå. jeg kjøpte de på salg etter jul, først til 200, så ble det ennå billigere ...
Det skjønner jeg godtFår jo snart skravlekrampe![]()
Helt santDer gjorde det. Spesielt når eg har vore ute ei stund. Er jo umulig å lese seg framover og svare viss ikkje. Blir jo sittande berre å bla fram og tilbake.
kan sikkert se prisen på nettOkei. Jeg får titte innom en dag![]()
Trenger vel ikke engang nevne at jeg IKKE heter Judithhaha for en premie..
Jamen etterpå då! Hehe...Nei helt feil..
Trollefar og trollemor og lilleollebolle.
Kostet 399 på nett, så litt tilbud er detOkei. Jeg får titte innom en dag![]()
Ja ok da.Jamen etterpå då! Hehe...
hehe det skjønte jeg i grunnTrenger vel ikke engang nevne at jeg IKKE heter Judith![]()
Dei har jo fått det til på Android, så burde ikkje vere så vanskelig på iPhone heller...Helt santutrolig frustrerende.
Ja de burde jo det..Dei har jo fått det til på Android, så burde ikkje vere så vanskelig på iPhone heller...
Bra du i det minste klarer å holde på maten daFikk ned noen biter kylling og det har gått greit, men er kvalm enda