Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Namkjøpte inn til taco bare![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Namkjøpte inn til taco bare![]()
Klipp eller oppsats?På vei for å sitte hårmodellspennende
Whaaat? Dette blir mer og mer spesieltPølsevaffeljern? Er det forskjell på det og?
Bruker app jeg og. Men, jajaSitter stort sett på appen jeg, så vet ikke hva jeg har fått selv. vet jeg har 4 negative eller noe, men vet ikke hvor
Kjedelig med sånne dumme negative ratings da![]()
Jeg også. Har fått noen negative som bare er helt dust!Har fått flere negative jeg også som ikke henger på greip. Tommel ned for lykke til med fødsel osv.. Velger å tro det er en bom![]()
Regner med det er bom. Men kjipt likevel. Liker best likseneJa, det er jo mulig, at folk ikke vet at det gir en negativ rating. Litt spesielt uansett da å gi tommel ned på bilde av en baby? Eller en lykke til med fødsel. Derfor jeg velger å tro det er noen som har bommet![]()
Ja.... uten ansikt.Har du lagt det ut her?
Ikke sant? Og for gammel post. Det telles visst også som negativ...Det er jo greit med liker, men skjønner liksom ikke resten? ser jeg har fått en nøytral? hva det skal bety liksom ?
Si det... Holder med de positive isåfall.har ikke helt skjønt dette med ratings jeg? hvorfor har man det?
Jeg ogsåJeg bruker kun liker![]()
Ja.... uten ansikt.
Pølse???? Æsj.....Ja, svigerfamilien skal på død og liv ha pølse i vaffeler vel egentlig en mosseting (fra hellstrøm familien faktisk
)
Pleier ofte å bli uten brunost, men godt det og ja. Men da må vaflene være varme![]()
Idag også?nå har jeg faktisk vært på butikken... å jeg glemte twix!!!!![]()
Ja, tror det blir ei bra helgS koselig,
filmkveld med kengubarnet, jobbe litt så får vi se.
Kos deg masse!Jeg skal på julebordblir stille fra min kant de neste timene
![]()
Gjorde samme i dag ogsåHihiforståelig det ja.
Veldig lite.Hallo damer. Skjer i kveld?![]()
Da høres det ut som en delKan vel si det sånn... Hun legger på seg 50 gr i døgnet så....