Godt du velger å tror detJa, det er jo mulig, at folk ikke vet at det gir en negativ rating. Litt spesielt uansett da å gi tommel ned på bilde av en baby? Eller en lykke til med fødsel. Derfor jeg velger å tro det er noen som har bommet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du velger å tror detJa, det er jo mulig, at folk ikke vet at det gir en negativ rating. Litt spesielt uansett da å gi tommel ned på bilde av en baby? Eller en lykke til med fødsel. Derfor jeg velger å tro det er noen som har bommet![]()
Godt du velger å tror det![]()
er det godt?Det er det
Har du smakt?
Kos degJeg skal på julebordblir stille fra min kant de neste timene
![]()
er det godt?
hehe jada var grei fødselHva skjer liksom? Høres jo ut som en veldig grei fødsel for din del da![]()
Eh joda sikkert fort gjort, om man hadde visst hvor det innlegget varDet er jo fort gjort... men går no fort å ordne det igjen ogsåfin dag på jobb?
SÅ braFått svar på blodprøvene mine i posten i dag faktisk. D vitamin er litt mer normalt igjen, så ikke noe i veien med opptaket ihvertfall![]()
Eh joda sikkert fort gjort, om man hadde visst hvor det innlegget var
SÅ bra![]()
Eh joda sikkert fort gjort, om man hadde visst hvor det innlegget var
Fikset det nå, gikk gjennom alle innleggene hennes for å finne det.Det er fra i går kveld da?
Var greit i dagJeg syns ikke det, men mannen syns det er veeeldig godt
Hvordan var sfo i dag da?![]()
Var greit i dagBare ett slag
![]()
neida men han her har jo utvidet rett på sfo v en grunnDet går jo an å leve med
Huff da, de skal jo ikke slå deg![]()
Uff ja.... ❤Skjønner det da. Lille vakre bebisen din♡
Enn nå da?Nå har jeg spist litt tacoden har ikke kommet opp enda
![]()
Var sånn og er sånn endaJa, hukommelsen er greit fucked for tiden! husker ingenting![]()