Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jeg kunne goodt tenkt meg tvillinger neste gangda blir det tvillinger neste gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kunne goodt tenkt meg tvillinger neste gangda blir det tvillinger neste gang![]()
Nå er du på 14 plass forrestenVakkert der
Forresten? Er der langt nord du var eller noe?Feiret jula hos svigers i fjor, masse snø og 34 kalde graderen smule for kaldt for min smak!
Jeg kunne goodt tenkt meg tvillinger neste gang![]()
Fordi det gikk så fort å det var ikke heldig.
Heheh![]()
Tenker ikke over det hele tiden, men husker når jeg studerte på høgskolen la jeg merke til at 2gutter bak meg "hermet" etter meg og flirte :/
Men han er bare hjemme halve året![]()
Heldig du erEg klarte ikkje å tenka slik. Ville ha ein til eg, men no kjem det jaggu to![]()
Fetsund (v lillestrøm)
Jaaa, veldig greitHm...kanskje greit uten snø da...![]()
På høyskolen er man ikke så veldig ung lenger :/Barnslige de unge guttene!!!
Sikkert en kar?Hva fikk deg til å flytte så langt vekk da?
Heldig du er![]()
Da var det oppdatering kun om meg kvar time på slutten fordi eg var sleten og epiduralen ikkje funka som den skulle.
Når dei hadde bestemt seg for å sjekka åpningen ein siste gong før evt keisersnitt, så hadde eg endeleg 10 cm og trykketrangen var der.
Hadde pressrier i 26 min, fekk litt hjelp av sugekopp. Også for han rett opp på intensiven pga missfarga fostervatn, navlestrengen rundt halsen + knute på den, og lite reaksjon når han kom ut.
Men alt gjekk braOg gledar meg til april/mai
![]()
Hmmm.. samboern ;-) han bodde og jobbet her, jeg hadde et vikariat i nord.. så fikk jeg meg jobb her og flyttet hit.. og her har vi blitt.. selv om han også er fra østlandetHva fikk deg til å flytte så langt vekk da?
Hvorfor kun partall?![]()
Jeg kunne goodt tenkt meg tvillinger neste gang![]()