Skravletråd :)

Tja, har ikke troa :p
Men hadde trengt både vogn og stelleveske, men det er jo top10 - og det har jeg ikke sjans til :/ det er jo mer "sannsynlighet" å vinne der 1/10 istedefor 1/100. Men jeg klarer det ikke :/
Joda, større sjans der;)
Bare å skrive på!:D

Absolutt.. er sånn at jeg klarer to dager på rad tidlig i uka (man/tirs) før hviledag ons og jobb tors og da trengs det fri fredag.. og helga bygger jeg meg opp for ny uke!
Uff ja det kan være slitsomt.. Har du prøvd å heller ha kortere dager? Det hjalp bedre når jeg var sykemeldt.

Det sa jeg også en gang, men har vunnet to ganger siden april.

Har ihvertfall ingen sjans om man ikke er på lista, så er vel bare å håpe det skjer en dag ;)

Wow er arti det, spilt det mye selv (men pensjonert meg nå:p) spilte fra 18-21/22 kanskje. Men aaaldri latt det heller gå fremfor noe annet. Byttet bare ut tv-titting feks

Feriedag for å spille var vel litt drøyt:p
Hehe ja jeg synes også den var litt drøy:o men men. Vi er jo alle forskjellg og prioriterer forskjellig:9

Nei, det gjør ikke jeg heller. Men har ikke så veldig sosialt liv da egentlig :confused: haha
Hahaha.. begrenser seg litt for tiden her også, men blir noen lunsjer og turer ut på besøk innimellom.. og så er det juleforberedelser og tenker at i juleferien blir familien prioritert! Da skal vi hjem og ser de sjeldent!

Back
Topp