Joda er noen koselige her. Slapp av!Seriøst?!synes du ingen av jentene her er koselige??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda er noen koselige her. Slapp av!Seriøst?!synes du ingen av jentene her er koselige??
Nei egentlig ikkeTror du ikke??![]()
Kommode må jeg og haKjøpe ny kommode til å ha babyklærne i bl.a.. vet ikke alt hva vi får av brodern og de, så gidder ikke kjøpe så mye babyutstyr enda.. men så må vi rydde bort saker og ting, og når vi skal begynne med kjellern må vi pakke ned/kaste alt der nede.. så lagring blir et problem en stund :-O
Har 6 timers dager nå.. kjører 40 min hver vei og kjøringa tar på... så derfor kan jeg ikke ha kortere dager..Uff ja det kan være slitsomt.. Har du prøvd å heller ha kortere dager? Det hjalp bedre når jeg var sykemeldt.
Har du noen spesielle hobbyer?
Absolutt :-DDet er santog vi har det jo så koselig, ikke sant?
Ja... Men blir liggende så kårni. Vondt i ryggen![]()
Jeg har heldigvis kun 10min. Skjønner 40min tar på :/Har 6 timers dager nå.. kjører 40 min hver vei og kjøringa tar på... så derfor kan jeg ikke ha kortere dager..
Skal legge meg snart jeg også. Trøøøøtt...
Flere som er litt daff![]()
Ikke så langt det
Jeg har en venninne som tok ser feriedag for å spille wow![]()
Jeg trente boksing 1-2 dg i uka før jeg testet positivt. Da sluttet jegEr taekwondoen, men har ikke vært i form til å trene den siste tiden. Håper på å komme igang igjen snart, og da går det bort noen timer i uka![]()
:-( kjipt! Menmen..Nei, det har jeg ikke![]()
Det vil jeg tro det gjørNeida, bare en liten svipptur. Tar vel kanskje enda kortere tid og. Går fort på e6![]()
Joda, det har jeg. Spiser hjemmelaget burger.
Og spiste det gjerne før, men etter at jeg jobba på esso og stod i lukta av burger og burgerfett hele dagen blir jeg rett og slett kvalm av gatekjøkkenburger![]()
Må bare finne en fin en med god kvalitet og ikke for dyrKommode må jeg og ha![]()
Til hva?Nååågleder meg
![]()
Ja, det gjør det.. ryggen min liker ikke bilkjøring.. til vanlig går det helt fint!Jeg har heldigvis kun 10min. Skjønner 40min tar på :/