Det hadde ikke jeg tatt feriedag for hvertfallJeg har en venninne som tok ser feriedag for å spille wow![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde ikke jeg tatt feriedag for hvertfallJeg har en venninne som tok ser feriedag for å spille wow![]()
Kjekt for dere andre som vil på topp daDen siste der.
Håper det!Det tror jeg i grunn det gjør for de fleste
Hehe jeg elsker å gå rundt å kikkeTaekwondo, så mye av det samme
Er så utrolig lite glad i å gå oå kjøpesenter jeg, så det skjer veldig sjelden herhehe
Joda, større sjans derTja, har ikke troa![]()
Men hadde trengt både vogn og stelleveske, men det er jo top10 - og det har jeg ikke sjans til :/ det er jo mer "sannsynlighet" å vinne der 1/10 istedefor 1/100. Men jeg klarer det ikke :/
Wow er arti det, spilt det mye selv (men pensjonert meg nåJeg har en venninne som tok ser feriedag for å spille wow![]()
Det å være sykmeldt hjelper nok på da ja![]()
Uff ja det kan være slitsomt.. Har du prøvd å heller ha kortere dager? Det hjalp bedre når jeg var sykemeldt.Absolutt.. er sånn at jeg klarer to dager på rad tidlig i uka (man/tirs) før hviledag ons og jobb tors og da trengs det fri fredag.. og helga bygger jeg meg opp for ny uke!
Det er santFår skravle fordi det er koselig i steden - det tenker jeg... desember skal være en kooooselig måned![]()
Hjelper ikke bare at jeg skriver mer, da mā dere andre roe ned i tillegg tror jegJoda, større sjans der
Bare å skrive på!![]()
Må jo ha noen å skravle med for å komme på toppKjekt for dere andre som vil på topp da![]()
Nei ikke jeg hellerDet hadde ikke jeg tatt feriedag for hvertfall
Og endelig helgEndelig fredag!!![]()
Det sa jeg også en gang, men har vunnet to ganger siden april.
Når har du termin?Det gjør det. Også går jeg mest sannsynlig ut i svangerskapspermisjon pga jobben min når sykemld går ut...
Hehe ja jeg synes også den var litt drøyWow er arti det, spilt det mye selv (men pensjonert meg nå) spilte fra 18-21/22 kanskje. Men aaaldri latt det heller gå fremfor noe annet. Byttet bare ut tv-titting feks
Feriedag for å spille var vel litt drøyt![]()
bra detNei ikke jeg heller![]()
Hehe ja godt poengMå jo ha noen å skravle med for å komme på topp
Her blir det filmkveld med kengubarnet:9
Hahaha.. begrenser seg litt for tiden her også, men blir noen lunsjer og turer ut på besøk innimellom.. og så er det juleforberedelser og tenker at i juleferien blir familien prioritert! Da skal vi hjem og ser de sjeldent!Nei, det gjør ikke jeg heller. Men har ikke så veldig sosialt liv da egentlighaha