Ja får håpe detSå kjedelig, håper han snart er frisk igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får håpe detSå kjedelig, håper han snart er frisk igjen
Nei jeg henger her fordi det er så mye teite folk herJeg synes iallefall det. Gjør ikke du?
Hadde ikke giddet om jeg ikke syns det![]()
Februar14 planer om å ta en masse topplasseringer?Hehe nei faktisk ikkesynes bare det er gøy å skravle
og så håper vi jo på at mange av februardamene kommer på topp
premiene er bare et pluss
![]()
Tror ikke jeg hellerTror ikke det er så mange som gjør det![]()
FeksTopp 10?
HahaNei jeg henger her fordi det er så mye teite folk her![]()
Å? Hmm liker ikkeFekshehe. Blir en stille mnd herifra i januar ihvertfall
da skal konkurranseinstinktet legges på hyllen
![]()
Vi hadde håper på det jaFebruar14 planer om å ta en masse topplasseringer?![]()
har du ikke merket det?Haha![]()
Ser den.. de dagene jeg er hjemme (50% sykemeldt) får jeg skravlet endel... men ikke jobbdagene.. og sitter ikke på bv i steden for andre ting (sosialt osv)..
Høres bra ut!Tror ikke det er så mange som gjør det![]()
Hva du ikke liker? At vi vil på topp eller at jeg skal ha "pause" i januar?Å? Hmm liker ikke
Det blir bra! Utsetter litt som skulle vært gjort her kjenner jeg..Bestemt meg for å dra å handle en kommode lørdag. Få orden i gangen hjemme
Sā julebord på kvelden.
Kanskje en tur på amfi på søndagsåpent. Vi får se![]()
Har du noen spesielle hobbyer?Nei, det gjør ikke jeg heller. Men har ikke så veldig sosialt liv da egentlighaha
Jeg har en venninne som tok ser feriedag for å spille wowHøres bra ut!![]()
Ikke så langt detUnderkant av en time å kjøre![]()
Hva driver du å utsetter?Det blir bra! Utsetter litt som skulle vært gjort her kjenner jeg..
Den siste der.Hva du ikke liker? At vi vil på topp eller at jeg skal ha "pause" i januar?![]()
Karate?kjekt å komma seg ut litt ja
her blir det sikkert en tur på senteret eller noe med en venninne
![]()
Absolutt.. er sånn at jeg klarer to dager på rad tidlig i uka (man/tirs) før hviledag ons og jobb tors og da trengs det fri fredag.. og helga bygger jeg meg opp for ny uke!Ja da er det ekstra deilig![]()