Du er blitt skikkelig racer på skravling duEr det jeg har tenkt hele tiden og. Men har jo hatt så mye tid pga sykemld og ingen barn, så har ikke vært noe problem å havne høyt oppe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er blitt skikkelig racer på skravling duEr det jeg har tenkt hele tiden og. Men har jo hatt så mye tid pga sykemld og ingen barn, så har ikke vært noe problem å havne høyt oppe![]()
Det var denEnig, den var enda finere forrige mnd
Ja elsker helger!!Hurra for det!
Bor du langt unna?Lurer på om jeg skal ta meg en tur til Ski i kveld
2 stk i klubben som skal gradere til svart belte![]()
Ser den.. de dagene jeg er hjemme (50% sykemeldt) får jeg skravlet endel... men ikke jobbdagene.. og sitter ikke på bv i steden for andre ting (sosialt osv)..Er det jeg har tenkt hele tiden og. Men har jo hatt så mye tid pga sykemld og ingen barn, så har ikke vært noe problem å havne høyt oppe![]()
Karate?Lurer på om jeg skal ta meg en tur til Ski i kveld
2 stk i klubben som skal gradere til svart belte![]()
Mhm, helt enigJa elsker helger!!deilig å ha hele familien samlet sammen
![]()
Er det jeg har tenkt hele tiden og. Men har jo hatt så mye tid pga sykemld og ingen barn, så har ikke vært noe problem å havne høyt oppe![]()
Det sa jeg også en gang, men har vunnet to ganger siden april.Kan se ut som de topp 10 lista kan bli tøff ja. Men nå er det jo stelleveske på topp 100 og da. Skal krysse fingrene for at du vinner den
Dårlig med vinnerlykke her også, så ser ikke for meg at det blir noen gevinst uansett hvor på lista jeg ligger, og trenger vel det meste der![]()
Enig derEnig, den var enda finere forrige mnd
Du er blitt skikkelig racer på skravling du
Ja, og sykemeldtdag til og med, så avslapping står på planen før helg <3Endelig fredag!!![]()
Sosialt går før bv her og. Er kun innimellom. Bv blir aldri prioritertSer den.. de dagene jeg er hjemme (50% sykemeldt) får jeg skravlet endel... men ikke jobbdagene.. og sitter ikke på bv i steden for andre ting (sosialt osv)..
Planer for helgen da?Mhm, helt enig
Her blir det filmkveld med kengubarnet:9Karate?kjekt å komma seg ut litt ja
her blir det sikkert en tur på senteret eller noe med en venninne
![]()
Enig, den var enda finere forrige mnd
Planer i helgen da?Ja, og sykemeldtdag til og med, så avslapping står på planen før helg <3
Det tror jeg det gjørDet å være sykmeldt hjelper nok på da ja![]()
Så deilig!Ja, og sykemeldtdag til og med, så avslapping står på planen før helg <3
Så koselig!Her blir det filmkveld med kengubarnet:9