God morgen ! Jobb til 12:30 så hjem å slappe av ! Klar for helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg ogsåGod morgen ! Jobb til 12:30 så hjem å slappe av ! Klar for helg
Da har du ikke smakt ordentlig burger![]()
Ei på jobb hos meg som syntes at jeg kanskje hadde trent litt lite i det siste. Hadde på meg topper med strikk nederst så de blir litt fluefisker magen. Hun flira godt av seg selv da hun fikk vite jeg var gravid. Itillegg visste hun at det liksom var planen også, men det slo henne ikke![]()
Jeg fikk litt blubbe-mage liksom. Så småtjukk ut frempåEr ikke alle som kobler det med en ganghehe
Ingen som kommer til å reagere om jeg legger på meg litt, siden jeg har prøvd å legge på meg i mange år. Om det kun er magen, så vil nok kanskje noen reagere, men de som antageligvis ville sagt noe vet allerede at jeg er gravid![]()
Det skjønner jegJoda, det har jeg. Spiser hjemmelaget burger.
Og spiste det gjerne før, men etter at jeg jobba på esso og stod i lukta av burger og burgerfett hele dagen blir jeg rett og slett kvalm av gatekjøkkenburger![]()
Jeg har alltid på meg kjoleHåper det ikke gjør noe at jeg spør her inne, det er jo trossalt en skravletrådHehe. Hva har dere på dere på julebord? Skal være med samboer i morgen, aldri hilst på de han jobber med. Jeg har alltid hvert litt guttete så smykker osv eier jeg jo ikke..
Nei, det kan vel ingen nekte deg?!skjønner jo at man ikke skal være der... men gjør jeg noe ulovling når jeg er inne på fs å svarer på tråder da?
Å nei, så slitsomtBah! Blir kasta ut hele tida![]()
Kan jo ikke vinne hver gangMen jeg vant jo ikke såmen får jo opp aktiviteten her inne
![]()
Å??? Er det noen som gjør det?Virker som noen tar det å være på topp 10 på liv og død. Hvorfor er det så viktig for dere?
Her går det i kjoler og masse armbånd og smykkeHåper det ikke gjør noe at jeg spør her inne, det er jo trossalt en skravletrådHehe. Hva har dere på dere på julebord? Skal være med samboer i morgen, aldri hilst på de han jobber med. Jeg har alltid hvert litt guttete så smykker osv eier jeg jo ikke..
Jeg har jo ikke vunnetKan jo ikke vinne hver gang
Ja, du drar absolutt opp aktiviteten her![]()
Jeg fikk litt blubbe-mage liksom. Så småtjukk ut frempå![]()
Lykke til med testingMister nok plassen min nå, men tar meg en bv pause frem til jeg er 10 dpo![]()
Kos dere med all skravlingen![]()
Veldig stille og roligAha. Grei vakt?![]()
Det vil jeg tro var populært jaJa, veldig koselig der.Lillegutt likte best togene som kjørte mellm husene
![]()
Ja, det er det faktiskDet er veldig godt en sjelden gang altsåMmm
![]()
Håper det ikke gjør noe at jeg spør her inne, det er jo trossalt en skravletrådHehe. Hva har dere på dere på julebord? Skal være med samboer i morgen, aldri hilst på de han jobber med. Jeg har alltid hvert litt guttete så smykker osv eier jeg jo ikke..