Skravletråd :)

Nå er det snorketid her. Sov godt alle sammen :D

Skal alle sove??

Haha. Er ikke så ille da. Men har gått opp 2 kg:p ikke at det gjør noe med min lave bmi da:D
Og sjeldrn jeg går med veldig trange topper, så det har gått fint til nå ihvertfall:)
Ei på jobb hos meg som syntes at jeg kanskje hadde trent litt lite i det siste. Hadde på meg topper med strikk nederst så de blir litt fluefisker magen. Hun flira godt av seg selv da hun fikk vite jeg var gravid. Itillegg visste hun at det liksom var planen også, men det slo henne ikke :D

Vedlegg

• 1417735305548.jpg
    1417735305548.jpg
    50,3 KB · Visninger: 7
Må vel jeg også snart.... :p regner med mini ikke har store planer om å sove alt for lenge i morgen :p
Har du ikke lært ungen din til å sove lenge? :eek: lett når de er nyfødt. Værre etterhvert. Jeg må bare forte meg og nyte tida :p

Har du ikke lært ungen din til å sove lenge? :eek: lett når de er nyfødt. Værre etterhvert. Jeg må bare forte meg og nyte tida :p
Hender han slår til og sover til 9 :D tror mørketida har tatt han :) ja, lettere når man kan vippe ut puppen og la de sove der :) kunne ligge til langt på dag når han var nyfødt, sov jo hele tiden!

Back
Topp