Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det synes jeg du burdeJo, da blir det jo noe helt annet. Kanskje jeg skal fikse det i morgen![]()
Sov godtNå er det snorketid her. Sov godt alle sammen![]()
Er vel gjerne sånn når man ser tilbake på ting?![]()
Ja forsåvidt. Men med pupp i nærhetenså hun ligger sammen med meg. Har prøvd å legge henne alene men det går ikke.
Spiser ikke burge i det hele tatt da![]()
Nå er det snorketid her. Sov godt alle sammen![]()
Ei på jobb hos meg som syntes at jeg kanskje hadde trent litt lite i det siste. Hadde på meg topper med strikk nederst så de blir litt fluefisker magen. Hun flira godt av seg selv da hun fikk vite jeg var gravid. Itillegg visste hun at det liksom var planen også, men det slo henne ikkeHaha. Er ikke så ille da. Men har gått opp 2 kgikke at det gjør noe med min lave bmi da
Og sjeldrn jeg går med veldig trange topper, så det har gått fint til nå ihvertfall![]()
Ja... Men blir liggende så kårni. Vondt i ryggenEr jo litt kos i begynnelsen da![]()
Skal legge meg snart jeg også. Trøøøøtt...Kommet meg i sengen jeg åmen å sove...
Ikke helt enda, men nestenSkal alle sove??
Må vel jeg også snart....Ikke helt enda, men nesten![]()
Har du ikke lært ungen din til å sove lenge?Må vel jeg også snart....regner med mini ikke har store planer om å sove alt for lenge i morgen
![]()
Hender han slår til og sover til 9Har du ikke lært ungen din til å sove lenge?lett når de er nyfødt. Værre etterhvert. Jeg må bare forte meg og nyte tida
![]()
Veldig snart hvertfallSkal alle sove??