Hyttetur og muligens en liten shoppingturPlaner i helgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyttetur og muligens en liten shoppingturPlaner i helgen da?
Da får du håpe du vinner den denne mnd, om du har behov for denSyns denne mnd ser finere ut jeg![]()
Filmkveld som sagt i kveld, i morgen skal vi nok bake litt mer, spille brettspill, pakke inn gaver og bare kose ossPlaner for helgen da?
Ja, det er det.. trengs etter en tøff dag på jobb i går!Så deilig!deilig å være hjemme på en fredag
![]()
Deilig med hytteturHyttetur og muligens en liten shoppingturfår se.. der da?
Bestemt meg for å dra å handle en kommode lørdag. Få orden i gangen hjemmeHyttetur og muligens en liten shoppingturfår se.. der da?
Samme herSosialt går før bv her og. Er kun innimellom. Bv blir aldri prioritert
Derfor du skravler sånnEnig derjeg håper på å vinne vognen jeg
hadde vært greit med en egen barnehagevogn
![]()
Har du vunnet noe da?Første mnd min kom jeg såvidt inn på topp 100. Etter det har det visst gått glatt
Ble sykemeldt i slutten av oktober, så har vel med det å gjøre. Hadde jo ikke ork til noe annet enn sofaen
Greit når det er så mange hyggelige mennesker å skravle med da![]()
Høres ut som en koselig helgFilmkveld som sagt i kveld, i morgen skal vi nok bake litt mer, spille brettspill, pakke inn gaver og bare kose oss
Du da?
8 år.Så koselig!hvor gammel er h*n?
Er det hyggelige mennesker her inne?Første mnd min kom jeg såvidt inn på topp 100. Etter det har det visst gått glatt
Ble sykemeldt i slutten av oktober, så har vel med det å gjøre. Hadde jo ikke ork til noe annet enn sofaen
Greit når det er så mange hyggelige mennesker å skravle med da![]()
Ja da er det ekstra deiligJa, det er det.. trengs etter en tøff dag på jobb i går!
Håper ingen prioriterer sosiale medier fremfor venner og være sosialSamme her
Hehe nei faktisk ikkeDerfor du skravler sånn
Det tror jeg i grunn det gjør for de flesteSamme her
Så kjedelig, håper han snart er frisk igjenHøres ut som en koselig helghadde tenkt oss på julemesse imorgen men samboer er ikke i form så spørs om det blir nå
![]()
Jeg synes iallefall det. Gjør ikke du?Er det hyggelige mennesker her inne?![]()
Tror ikke det er så mange som gjør detHåper ingen prioriterer sosiale medier fremfor venner og være sosial![]()
Topp 10?Hehe nei faktisk ikkesynes bare det er gøy å skravle
og så håper vi jo på at mange av februardamene kommer på topp
premiene er bare et pluss
![]()