Android kaster meg også ofte ut, aldri iPhoneDet har eg og. Men aldri blitt kasta ut... Merkelig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Android kaster meg også ofte ut, aldri iPhoneDet har eg og. Men aldri blitt kasta ut... Merkelig..
Yeeii, det er jo kjempehoppWOOP! hoppa frå 54. til 22.plass![]()
Heilt greitt det
![]()
Ååh...se på den nydelige lille hånda da!!Skal legge meg snart jeg også. Trøøøøtt...
Flere som er litt daff![]()
God morgen!
God morgen til dere ogsåGod morgen ! Jobb til 12:30 så hjem å slappe av ! Klar for helg
Da er det jaggu på tideJeg har jo ikke vunnet![]()
Ikke jeg heller, har sykt dårlig vinnerlykkeJeg har jo ikke vunnet![]()
Plutselig er det din tur ogsåIkke jeg heller, har sykt dårlig vinnerlykke![]()
Tja, har ikke troaPlutselig er det din tur også![]()
Kan vinne stelleveske på topp 100 også daTja, har ikke troa
Men hadde trengt både vogn og stelleveske, men det er jo top10 - og det har jeg ikke sjans til :/ det er jo mer "sannsynlighet" å vinne der 1/10 istedefor 1/100. Men jeg klarer det ikke :/
Kan man?Kan vinne stelleveske på topp 100 også da
Det kan manKan man?det har ikke jeg fått med meg
![]()
eg synes ikke den var så fin denne mnd faktisk.Så det nåmen den fine er jo på topp10
![]()
Tja, har ikke troa![]()
Men hadde trengt både vogn og stelleveske, men det er jo top10 - og det har jeg ikke sjans til :/ det er jo mer "sannsynlighet" å vinne der 1/10 istedefor 1/100. Men jeg klarer det ikke :/
Får skravle fordi det er koselig i steden - det tenker jeg... desember skal være en kooooselig måned![]()
Hurra for det!Endelig fredag!!![]()
Endelig fredag!!![]()
Enig, den var enda finere forrige mndeg synes ikke den var så fin denne mnd faktisk.