Lille spire skal være der hele veien denne gangen så det skal gå fintJoda, men de kommer til å forstå det på julaften. Ihvertfall svigerinna mi og svigerfar. Pleier å like å ta meg en øl til maten liksom
Er 11 uker på julaften da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille spire skal være der hele veien denne gangen så det skal gå fintJoda, men de kommer til å forstå det på julaften. Ihvertfall svigerinna mi og svigerfar. Pleier å like å ta meg en øl til maten liksom
Er 11 uker på julaften da![]()
Du får ny Sm sjøSkjønner ikke hvordan de har tid jeg.. hvis jeg ikke får ny sykmelding i dag, så kommer jeg bort i hvertfall![]()
Jeg også*latersomjegskalblimed*
Du har tross alt en god unnskyldning da. Jeg har ingenIkke begynt med noelitt sliten etter fødselen enda, men det går seg nok til.
Det er litt mindre styr med det da![]()
Skal skravle med deg jegJeg skravler kun her, så skal holde hardt med topp 10. Da må flere skravle. Tatt seg opp litt nå da![]()
Lille spire skal være der hele veien denne gangen så det skal gå fint![]()
Får gå litt mye på doSamme her... de er liksom ferdig med julen når middagen er spist her... pluss at jeg skal jo kanskje jobbe om formen blir bedre? men er nok innom her å titter litt![]()
Gleder meg til å seHihi. Legger nok ut bilde i dagboka mi om jeg får med ♡
Jeg skravler kun her, så skal holde hardt med topp 10. Da må flere skravle. Tatt seg opp litt nå da![]()
Skal krysse litt for deg jeg også, men ikke beinaKrysser alt jeg har for det. Bare å knipe igjen![]()
Så kjedelig...De har en helt annen jul en hva jeg er vant til. alt skal bli så fort ferdig, slik at de kan sovne på sofaen![]()
Liker din sin familie best jegDet er de ikke her. Og middagen blir ikke før kl 20 pga en som jobber. Men de er veldig glade i akevitten. Og sitter oppe haøve natta og drikker og åpner gaver.
Åpner en og en gave, så det tar noen timer. Spesielt med alkohol innabors.
I min familie pleier det å være unger, og vi er ferdig med hele greiene senest kl 22haha
Så kjedelig...neste jul feirer dere hjemme med baby
![]()
Skal krysse litt for deg jeg også, men ikke beina![]()
Har tenkt det samme selv, kjempeflinke er viSynes vi i skravletråden her er flinke ti å huske på reglene denne mnd.
Lite innlegg med bare ett ord.
Vi også, mannen ❤Vi har heldigvis en veldig god elektriker i familien som fikser det meste.
Da er du jo snart 2 mnd på vei, jippi!Er 8+1 i dag. Så altfor lenge igjen til nyåret
Tiden går så sakte![]()
Da er det hvertfall greitVi også, mannen ❤