Skravletråd :)

Å, trist å høre. Nå følte jeg meg fæl som nevnte det. Alle blir nok kjempeglad for å høre nyheten :)

Du kunne jo ikke vite det, så det skal du ikke tenke på.
Vet hun hadde gledet seg masse over det da. Hun snakket om det mye da hun lå i sykesenga♡

De blir nok det, men føler at følelsen ble litt ødelagt da jeg mistet i sommer :confused: blir liksom ikke første gangen de får den nyheten. ..

Du kunne jo ikke vite det, så det skal du ikke tenke på.
Vet hun hadde gledet seg masse over det da. Hun snakket om det mye da hun lå i sykesenga♡

De blir nok det, men føler at følelsen ble litt ødelagt da jeg mistet i sommer :confused: blir liksom ikke første gangen de får den nyheten. ..
<3

Forstår tanken din, men tror nok de gleder seg like mye over at du er gravid igjen. Kanskje det hjelper om du venter til du er 12 uker g det er litt mer "trygt"? :)

<3

Forstår tanken din, men tror nok de gleder seg like mye over at du er gravid igjen. Kanskje det hjelper om du venter til du er 12 uker g det er litt mer "trygt"? :)

Joda, men de kommer til å forstå det på julaften. Ihvertfall svigerinna mi og svigerfar. Pleier å like å ta meg en øl til maten liksom :p
Er 11 uker på julaften da :)

Back
Topp