Blir slik når man ikke får til å sove noe særligDa er det bare å skravle i veidu er jo effektiv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir slik når man ikke får til å sove noe særligDa er det bare å skravle i veidu er jo effektiv
![]()
Ja er vel mye søknader og venting +++
Å, trist å høre. Nå følte jeg meg fæl som nevnte det. Alle blir nok kjempeglad for å høre nyheten![]()
OI! Se der ja
Kan se for meg det kan bli slitsomt å komme seg opp igjen og? Hehe
Er det ikke du som er på topp da?ser det er feb som skal på topp denne mnd... de hadde ett mål som det![]()
Tviler jeg også...Tviler jeg på, noen vil på topp 10..
Godt med en liten påminnelse, ja![]()
Hehe so trueen glemmer fort
![]()
Er ikke du ferdig med gavene? Ikke begynt jeg....Ser ikke sånn ut, jeg har det da![]()
Er det ikke du som er på topp da?
Fortsett med det![]()
februar gjengen som er herhaha...
<3Du kunne jo ikke vite det, så det skal du ikke tenke på.
Vet hun hadde gledet seg masse over det da. Hun snakket om det mye da hun lå i sykesenga♡
De blir nok det, men føler at følelsen ble litt ødelagt da jeg mistet i sommerblir liksom ikke første gangen de får den nyheten. ..
Jeg skravler kun her, så skal holde hardt med topp 10. Da må flere skravle. Tatt seg opp litt nå daDa må du skravle mer![]()
HahaHeheNei.. Tro om folk sitter inne på her julaften på kvelden
![]()
+ deg da. Jeg går opp og ned her jeg. Så blir spennende å se på neste oppdatering![]()
<3
Forstår tanken din, men tror nok de gleder seg like mye over at du er gravid igjen. Kanskje det hjelper om du venter til du er 12 uker g det er litt mer "trygt"?![]()
Ikke begynt med noeHar ikke engang begynt å bake her![]()
Hørt det er flere som har planer om å være innom daHahaoverrasker meg ikke!
Jeg ogsåDeilig da
Jo, jeg skal også på UL i kveld! ♡
Grugleder meg...
Det er litt mindre styr med det daTrur jeg må kjøpe meg en på butikken i dag![]()