Ikke til foreldre? Tror mamma er første jeg hadde sagt det tilHar bare sagt det til søstra mi og ei kusine![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke til foreldre? Tror mamma er første jeg hadde sagt det tilHar bare sagt det til søstra mi og ei kusine![]()
Ja det har jeg faktisk hørt om førså det er nok mulig
![]()
Ene hunden min får det. Når jeg eller mannen blir syk viser hun de samme symptomeneKan dyr på sympatisymptomer?
Jeg har vært litt mer kvalm på morgenen, men det var lille vofsen som kasta opp...haha![]()
Blir skiftet ut? Ligger ikke du på topp da?Tiden vil visehihi. På tide at listen blir skiftet ut
![]()
Hehe ja er jo veldig fascinerende igrunnHehe, litt gøy egentlig. Selv om det er kjedelig for ham![]()
Jojo hahaBlir skiftet ut? Ligger ikke du på topp da?![]()
Ikke til foreldre? Tror mamma er første jeg hadde sagt det til![]()
Nettopp stått opp. Trilletur på butikken, så kommer hs på hjemmebesøk i 2 - tidenHva er planene for idag?![]()
Her skal jeg soooove så skal jeg bake brød![]()
Mine smaksløker synes det er veldig godt!Ikke for mine smaksløker![]()
Nå må du nok holde deg unna til juliKan være da
Jeg spiser det gjerne litt rosa, men det skal ikke renne blod av det. Det gjør det gjerne av mannen sin
Før ville jeg ha det gjennomstekt, men har funnet ut at den faktisk blir litt mørere om den ikke er det![]()
Mine smaksløker synes det er veldig godt!![]()
Å, trist å høre. Nå følte jeg meg fæl som nevnte det. Alle blir nok kjempeglad for å høre nyhetenHadde nok sagt det til mamma med en gang om jeg hadde hatt muligheten. Hun døde dessverre i 2009
Pappa har jeg ikke så mye kontakt med.
Men tenker på å fortelle det til alle besteforeldre litt før alle andre da![]()
Synes jeg også kan få bli derJojo hahautenom meg da
jeg har aldri ligget på 1.plass før da
![]()
Noe å glede seg til daHelt enig! Medium stekt! Men ikke nå da :-(
Da er det bare å skravle i veiSynes jeg også kan få bli der![]()
God dagWow! Nesten 30 sider bak! Jeg liker![]()
Mellomvakt, det er noe drit! Hele dagen er ødelagt...Jeg skal på jobbden teiteste vakta fra 11-1930...
![]()
Nå må du nok holde deg unna til juli![]()