Blir vell litt ekkelt når det fylles med blod, slim og gørr ja, men utenom det høres det behagelig utikke enig!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vell litt ekkelt når det fylles med blod, slim og gørr ja, men utenom det høres det behagelig utikke enig!![]()
Blir vell litt ekkelt når det fylles med blod, slim og gørr ja, men utenom det høres det behagelig ut![]()
Samme som meg det... håper vi får noen klarsignal snart! det tar jo sin tid med papirer og bygge da...
AhaJeg har prøvd det, det var ikke noe form meg. ble bare ubehagelig å ligge i vann![]()
Med oss blir det meg og mannen, mamma, pappa og lillesøster. De fleste pakkene blir jo til henne (hun er 14). Gleder meg veldig til å feire med henne![]()
Synes sånn stort badekar høres flott ut jeg![]()
Jeg har prøvd det, det var ikke noe form meg. ble bare ubehagelig å ligge i vann![]()
Nå gleder jeg meg skikkelig til julaftenDet blir nok koselig ja. Her er det masse pakker til alle, så sånn sett er det gøy med svigerfamilien![]()
Da er det nok best å høre på henneHar blitt anbefalt og ikke gjøre det av tanta til mannen som er sykepleier der jeg skal føde. Pga evnt. komplikasjoner..
Jeg ligger omtrent der jeg har lagt de siste månedene, så er ikke så forundretHadde litt tid å slå ihjel og måtte lese litt her innelitt vittig å lese at de som har tatt helt av de foregående månedene og hadde mellom 200-400 innlegg per dag i starten av måneden i okt/nov syns det er rart at andre kan ha det denne måneden
man glemmer fort hvordan man selv har vært
![]()
Godt med en liten påminnelse, jaHadde litt tid å slå ihjel og måtte lese litt her innelitt vittig å lese at de som har tatt helt av de foregående månedene og hadde mellom 200-400 innlegg per dag i starten av måneden i okt/nov syns det er rart at andre kan ha det denne måneden
![]()
Hehe so trueHadde litt tid å slå ihjel og måtte lese litt her innelitt vittig å lese at de som har tatt helt av de foregående månedene og hadde mellom 200-400 innlegg per dag i starten av måneden i okt/nov syns det er rart at andre kan ha det denne måneden
![]()
Hadde litt tid å slå ihjel og måtte lese litt her innelitt vittig å lese at de som har tatt helt av de foregående månedene og hadde mellom 200-400 innlegg per dag i starten av måneden i okt/nov syns det er rart at andre kan ha det denne måneden
![]()
Nå gleder jeg meg skikkelig til julaften![]()
Det har duJeg og. Og jeg har verdens beste julegave![]()
Det har duFortalt det til familien din?
Tiden vil viseDe får jo ikke ta oss igjen syns jeghaha
Ja det har jeg faktisk hørt om førKan dyr på sympatisymptomer?
Jeg har vært litt mer kvalm på morgenen, men det var lille vofsen som kasta opp...haha![]()