Skravletråd :)

Noe bra serie for tiden da? :) Kommet meg til sesong 6 på SOA nå :)
Nærmer deg slutten nå da ;) hehe
Går i litt forskjellig for tida nå. Så litt Grimm igjen i går, da vi har hatt litt pause der. Også har det vel kommet noen flere episoder av Once Upon A Time :)

Nærmer deg slutten nå da ;) hehe
Går i litt forskjellig for tida nå. Så litt Grimm igjen i går, da vi har hatt litt pause der. Også har det vel kommet noen flere episoder av Once Upon A Time :)
Vi ser også Once Upon A Time, men venter å begynne med nye sesongen til vi er ferdig med SOA tenkte jeg :)

Vi ser også Once Upon A Time, men venter å begynne med nye sesongen til vi er ferdig med SOA tenkte jeg :)

Er litt sånn vi har gjort og, så vi har noen episoder som ligger og venter :D

Er litt sånn vi har gjort og, så vi har noen episoder som ligger og venter :D
Før så fulgte vi med på flere serier på en gang og så episodene med en gang de kom ut, men da var det så lett å glemme handlingen i de forskjellige for hver gang :P

Jepp :) men slipper å kjenne på kvalmen så mye når jeg sover da :p tr dukket opp da?
Det kan jeg forstå :) Ikke akkurat. Kompliserte greier. Les siste innlegget i dagboka du ;)

Sovnet litt i stad jeg og etter lunsj med Lillefrø15:)
Etter det har jeg spist middag, drukket kakao, gått tur med vofsen og er nå på sofaen ganske så sprengt i magen :p

Klarer ikke å gå tur med hunden jeg :( håper formen kommer seg snart :) har dere kosa dere?

Før så fulgte vi med på flere serier på en gang og så episodene med en gang de kom ut, men da var det så lett å glemme handlingen i de forskjellige for hver gang :P

Det er sant. Kjekt å samle opp litt :)
Her satt mannen på fotball :o han vil ikke bytte :mad:

Klarer ikke å gå tur med hunden jeg :( håper formen kommer seg snart :) har dere kosa dere?

Ble kvalm etter maten, men nå er jeg bare sprengt igjen :p
Var veldig koselig med lunsjbesøk :D

Var det jeg sa og. Også har det bare gått 18 minutter. Prøvde å si han kan se på på pc, men neida :p
Typisk! Slik er mannen her også. Da må jeg som oftest rømme ned i senga til taben å se netflix på den :P

Typisk! Slik er mannen her også. Da må jeg som oftest rømme ned i senga til taben å se netflix på den :P

Nå ligger jeg jo så fint på sofaen og skravler med dere da:)
Orker ikke flytte meg :p haha

Nå ligger jeg jo så fint på sofaen og skravler med dere da:)
Orker ikke flytte meg :p haha
Forstår jeg veldig godt :D Føler det er lenge siden vi har skravla skikkelig :)

Forstår jeg veldig godt :D Føler det er lenge siden vi har skravla skikkelig :)

Det er det. Lenge siden jeg har vært noe særlig på denne skravletråden også :)
Fått sydd meg julegardiner da :D

Det er det. Lenge siden jeg har vært noe særlig på denne skravletråden også :)
Fått sydd meg julegardiner da :D
Samme her. Hadde 1 uke der jeg følte jeg bare måtte trekke meg litt vekk. Kjempeglad på alles vegne, men var veldig hardt å ikke kunne bli med alle sammen inn på juli, også i tillegg få 0 hjelp fra gyn.

Flink du er! Jeg har strikket 1-fjerdedel av et skjerf :P

Back
Topp