Ja, hvertfall om man har barnDet blir det nok heilt sikkertfolk flest har vel ein del å gjere på i desember
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hvertfall om man har barnDet blir det nok heilt sikkertfolk flest har vel ein del å gjere på i desember
![]()
Nærmer deg slutten nå daNoe bra serie for tiden da?Kommet meg til sesong 6 på SOA nå
![]()
Vi ser også Once Upon A Time, men venter å begynne med nye sesongen til vi er ferdig med SOA tenkte jegNærmer deg slutten nå dahehe
Går i litt forskjellig for tida nå. Så litt Grimm igjen i går, da vi har hatt litt pause der. Også har det vel kommet noen flere episoder av Once Upon A Time![]()
Vi ser også Once Upon A Time, men venter å begynne med nye sesongen til vi er ferdig med SOA tenkte jeg![]()
Før så fulgte vi med på flere serier på en gang og så episodene med en gang de kom ut, men da var det så lett å glemme handlingen i de forskjellige for hver gangEr litt sånn vi har gjort og, så vi har noen episoder som ligger og venter![]()
Er du så trøtt? Her er det bare avslapning nå. Hadde en lengre kosestund med mannen i stad også så humøret er på topp![]()
Det kan jeg forståJeppmen slipper å kjenne på kvalmen så mye når jeg sover da
tr dukket opp da?
Sovnet litt i stad jeg og etter lunsj med Lillefrø15
Etter det har jeg spist middag, drukket kakao, gått tur med vofsen og er nå på sofaen ganske så sprengt i magen![]()
Er jo helt håpløst![]()
Det kan jeg forståIkke akkurat. Kompliserte greier. Les siste innlegget i dagboka du
![]()
Før så fulgte vi med på flere serier på en gang og så episodene med en gang de kom ut, men da var det så lett å glemme handlingen i de forskjellige for hver gang![]()
Klarer ikke å gå tur med hunden jeghåper formen kommer seg snart
har dere kosa dere?
DustemannDet er sant. Kjekt å samle opp litt
Her satt mannen på fotballhan vil ikke bytte
![]()
Dustemann![]()
Typisk! Slik er mannen her også. Da må jeg som oftest rømme ned i senga til taben å se netflix på denVar det jeg sa og. Også har det bare gått 18 minutter. Prøvde å si han kan se på på pc, men neida![]()
Typisk! Slik er mannen her også. Da må jeg som oftest rømme ned i senga til taben å se netflix på den![]()
Forstår jeg veldig godtNå ligger jeg jo så fint på sofaen og skravler med dere da
Orker ikke flytte meghaha
Ble kvalm etter maten, men nå er jeg bare sprengt igjen
Var veldig koselig med lunsjbesøk![]()
Forstår jeg veldig godtFøler det er lenge siden vi har skravla skikkelig
![]()
Samme her. Hadde 1 uke der jeg følte jeg bare måtte trekke meg litt vekk. Kjempeglad på alles vegne, men var veldig hardt å ikke kunne bli med alle sammen inn på juli, også i tillegg få 0 hjelp fra gyn.Det er det. Lenge siden jeg har vært noe særlig på denne skravletråden også
Fått sydd meg julegardiner da![]()