Hvor stor var han?Gjorde min siste også
Måtte bruke 44...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor stor var han?Gjorde min siste også
Måtte bruke 44...
Spørs om jeg orker så mye mer enn jobb gitt..Høres ut som en hektisk,men koselig dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Oj da var hun lita ja, min var litt størreHun var 2230 igår. 45 cm da hun ble født❤
Tipper hun er 3 kg til julOj da var hun lita ja, min var litt større
Da er hun ikke lita lengerTipper hun er 3 kg til julhun spiser jo hele tida!
Ifht alder... Men seriøst? Fortsetter hun å legge på seg 50 gr i døgnet er hun jo 3,5 kg på julaftenDa er hun ikke lita lenger
Er vel ikke lita i forhold til alder heller nei om hun bikker 3,5 kg.Ifht alder... Men seriøst? Fortsetter hun å legge på seg 50 gr i døgnet er hun jo 3,5 kg på julaftenHaha
![]()
Er vel ikke lita i forhold til alder heller nei om hun bikker 3,5 kg.Ifht alder... Men seriøst? Fortsetter hun å legge på seg 50 gr i døgnet er hun jo 3,5 kg på julaftenHaha
![]()
Har det vært travelt?Fy flate så glad jeg er for at alle dager ikke er so den i dag..
Mhm, det har detHar det vært travelt?
God kveldGod kveld damer
Skjer det noe spennende hos dere i kveld da?
For de som kjøper prematur klær MÅ sikkert ha det. Små babyer som ikke klarer å holde på varmen selv.
Men de var ikke så dyre som jeg trodde da jeg så på kvitteringen. Eller, dyrt, men er visst billigere på baby Shop enn barnas hus. Visste ikke vi hadde babyshop i byen engang jeg![]()
Ja. Er veldig plaga med for stramme muskler, så nå i starten er det bare massasje, tøying og veldig lette øvelser, fins ikke en muskel igjen der nede. Har i tillegg snapping hip..
God kveld damer
Skjer det noe spennende hos dere i kveld da?
Hvor er alle sammen?
Er du så trøtt? Her er det bare avslapning nå. Hadde en lengre kosestund med mannen i stad også så humøret er på toppHallojeg har så si sovet i hele dag... Er litt våken nå, før det blir natt igjen
så ingenting spennede skjer her! Enn til dere?
Er jo helt håpløstSkjønner ikke hvorfor det skal være så mye dyrere?![]()
HahaHahada blir det ikke klær før 2016
![]()
Uff daVaksine på lillegullet i dag nå er han litt slapp og surkete, stakkars![]()