Søstra gjorde det, så får håpe hun her også gjør detHahahåper hun vokser det av seg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søstra gjorde det, så får håpe hun her også gjør detHahahåper hun vokser det av seg
![]()
Her er det hele tida "stakkar stakkar stakkar" til babyen. Altså, Hallo! Ungen er i paradis, slutt med det der!Ja, kan bli sprø av dem noen ganger
Hun reiser hjem i dag...puuh![]()
HihiMin druknet i 50 husker jeg
Meg også. Over 8 blir jeg trøtt resten av dagen. Sånn som nå, betyr isen sover jo sånn og da våkner jo ikke jeg heller. Så er kostant i halv-svimePasser meg best med mellom 7 til 8 timer![]()
Vi tenkte bare å kjøre 50 vi som sist. Men nå var hun jo enda mindre enn søstra, så det går bare ikke. Hun må jo ha noe som passer frem til jul liksomDet gjorde min også og hun kom 3 dager før termin. Nå kommer hun 13 dager før, så vurderer å kjøpe et par skift i 44 denne gangen.
Fikk dere sove noe da?Ja det er det virkeligIdag gleder jeg meg til å pakke ut litt og gjøre det litt mer hjemmekoselig
![]()
Problemet med prematur klær i ull er at det er så steike dyrt! Hun har 3 plagg i 44, er sikkert 2000 krGjorde min siste også
Måtte bruke 44...
Jeg prøver å psyke meg opp til å dra dynen fra over hodetplaner for dagen?
Jeg trur jeg drar dynen over hodet og håper kvalmen drar sin vei![]()
Weeee! Så spennendeHihi. Det er hun nok ja![]()
Her satser vi på at mensen ikke kommer i des![]()
Kan ikke stole på dem neiJa, krysser fingrene for at legen tar feilhan var bare turnuskandidat
så kan jo hende han tar feil
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Fantastisk deilig! Men syns jeg fortjener det ettersom jeg kun sov 3 timer i strekk i mnd sistHeldige du![]()
Fantastisk deilig! Men syns jeg fortjener det ettersom jeg kun sov 3 timer i strekk i mnd sist![]()
Klarte til og med å sove for en gangs skyldGod natt til deg og alle andre![]()
De fleste er vel på jobb endaVar stille her?
Har du født?? Dette har jeg ikke fått med meg!!! Løper inn på desember nå!Vi tenkte bare å kjøre 50 vi som sist. Men nå var hun jo enda mindre enn søstra, så det går bare ikke. Hun må jo ha noe som passer frem til jul liksom![]()
HihiHar du født?? Dette har jeg ikke fått med meg!!! Løper inn på desember nå!
Resten handler vel julegaver eller soverEr vell sant det ja![]()
Gratulerer så mye! Har du skrevet om dette noe sted? Hvorfor ble du satt i gang? Var jammen en liten frøken. Hun må jo drukne i 50? Har du kjøpt noe mindre?Hihija, ble satt igang. 1 uke idag❤