Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde min også og hun kom 3 dager før termin. Nå kommer hun 13 dager før, så vurderer å kjøpe et par skift i 44 denne gangen.Min druknet i 50 husker jeg
Det er sikkert lurtDet gjorde min også og hun kom 3 dager før termin. Nå kommer hun 13 dager før, så vurderer å kjøpe et par skift i 44 denne gangen.
God morgen alle sammen![]()
God morgen alle sammen
Skal på jobb snart, så hjem og se skomakergata og lese julehistorie til poden, om jeg rekker det før jeg skal ut igjen i kveld så må vi ta julekortbilder også ..God mårenhar du noen kjekke planer i dag da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var godt å høreDet er sant.
Gikk kjempebra. Ingen tegn på gulsott og hadde lagt på seg 100 gr siden lørdag. Så nå er hun 2230 gr. Store jenta mi, haha![]()
Passer meg best med mellom 7 til 8 timer6,5 time er mye![]()
Kjenner følelsen, det er sååå stas![]()
For noen lønner det seg![]()
Gratulerer forrestenJaa, veldig![]()
Gratulerer så mye med nytt husIdag overtok vi nøkkelen til huset vårtVi har kjørt opp et stooort lass med ting og skal faktisk tilbringe første natta i huset allerede idag
Blir så godt å få ting på plass sånn at vi etterhvert bare kan kose oss med å pynte til jul, slappe av og nyte desember måneden i nytt hus
![]()
<3
Gjorde min siste ogsåMin druknet i 50 husker jeg