Skravletråd :)

Gratulerer så mye! Har du skrevet om dette noe sted? Hvorfor ble du satt i gang? Var jammen en liten frøken. Hun må jo drukne i 50? Har du kjøpt noe mindre?
Takk :D
Har skrevet om det på skjult på fødehistorie. Og fødelista:p
Ble satt igang pga lite aktivitet i magen. Jeg var så bekymret og dro på føden tirsdagskvelden.
Mamma og samboer har kjøpt 3 plagg i 44. Men det er så himla dyrt :eek:

Takk :D
Har skrevet om det på skjult på fødehistorie. Og fødelista:p
Ble satt igang pga lite aktivitet i magen. Jeg var så bekymret og dro på føden tirsdagskvelden.
Mamma og samboer har kjøpt 3 plagg i 44. Men det er så himla dyrt :eek:
Da er det ikke rart jeg ikke fant den siden den er på skjult. Hadde han det ikke bra da, siden de valgte å sette degni gang? De setter jo ikke bare i gang uten videre. Flott at alt ser ut til å ha gått bra da:D
er det så dyrt? Har dett at 44 fra barnas hus er stiv i prisen, men er alt det? Hvor har dem handlet?

Skjønner ikke hvorfor det skal være så mye dyrere? :o
For de som kjøper prematur klær MÅ sikkert ha det. Små babyer som ikke klarer å holde på varmen selv.
Men de var ikke så dyre som jeg trodde da jeg så på kvitteringen. Eller, dyrt, men er visst billigere på baby Shop enn barnas hus. Visste ikke vi hadde babyshop i byen engang jeg :p

Da er det ikke rart jeg ikke fant den siden den er på skjult. Hadde han det ikke bra da, siden de valgte å sette degni gang? De setter jo ikke bare i gang uten videre. Flott at alt ser ut til å ha gått bra da:D
er det så dyrt? Har dett at 44 fra barnas hus er stiv i prisen, men er alt det? Hvor har dem handlet?
Hun :)
Vet ikke helt hva det var. Jeg hadde ikke kjent særlig med liv hele dagen (forrige tirsdag), så ringte føden på kveldinga. Og de ba meg komme ned. Pulsen hennes var ok, men det var fortsatt ikke noe liv. Og det kunne se ut som at det var litt lite fostervann. Så legen så ingen grunn til å forlenge svangerskapet mitt. Fostervannet var misfarget også.
Så jeg fant ut hvor viktig det er å stole på magefølelsen sin.... Heldigvis gikk alt bra :)

De i bomull er vel ikke like dyre?
Sikkert ikke. Men er det mye i bomull som er så smått da?
Vi må bruke ull, er jo bare skinn på beina :) hvis ikke fryser hun.

Back
Topp