LittleBiii
Forumet er livet
Helt enig. Voksenjula for meg var ikke like stas, men etter det kom barn er det så kos![]()
Jaa, samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig. Voksenjula for meg var ikke like stas, men etter det kom barn er det så kos![]()
Gratulererså stas!
Jeg har jo vært på jobb!!Du kunne jo ha vasket litt da![]()
Sånn er det her også
Hørtes koselig utJada, klager ikkeAdvendtsamling i åpen barnehage i dag var kos
Ellers har vi shoppa litt
![]()
Æsj....masse god bedringBlæh, lei sykdom no altså!!! Feber, streptokokker i halsen, virusinfeksjon, pencelin. Mulig en absest som må opereres bort.
Dagens klageinnlegg fra meg![]()
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Æsj....masse god bedring![]()
Hørtes koselig ut
Og shopping er topp!
Ja, helt sant detDet er så koselig med de små i julaDet er så små ting som skal til for å glede dem <3
Skulle så gjerne byttet med degNeida.. Fortsatt 23 dager til jul så god tid
![]()
Går veldig fort. Alltid så trist når julen er over synes jeg..Det kunne du ha tenkt jaskal se det skal se det snart er din tur
23 dager går fort!![]()
Bare braVært velding fin; pyntet, ryddet og handletDin dag da?
Nei! Nå får du gi deg!Blæh, lei sykdom no altså!!! Feber, streptokokker i halsen, virusinfeksjon, pencelin. Mulig en absest som må opereres bort.
Dagens klageinnlegg fra meg![]()
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Oh Yes! Vanlig 50 er håpløst. Har noe smått 50 og de er ok liksom.Hihi, ok2 er nok fint det
![]()
Åh, hun drukner i 50 eller?
Nei! Nå får du gi deg!![]()
Nei, det går igrunn fint. Kan kanskje bruke det ut åretHun drukner vel i 44 også kanskje?
Oh Yes! Vanlig 50 er håpløst. Har noe smått 50 og de er ok liksom.![]()
Så flottBare bra
Vært og veid lillesøster og alt så bra ut. Så da kan man senke skuldrene litt![]()
Ååååå.... Disse svigermødreneJeg har jo vært på jobb!!
Svigermor har tuslet her hjemme uten å gjøre noe...