Kjempebra start!Hei og god kveld![]()
Har dere hatt en fin start på uken?![]()
1des yayyy![]()
Hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempebra start!Hei og god kveld![]()
Har dere hatt en fin start på uken?![]()
1des yayyy![]()
Det hørtes deilig utDet blir nok ikke noe problem. Har sovet så dårlig de siste nettene. Så jeg kan fort finne på å sove helt til i morgen tidlig da![]()
Mobilen må være med ja. Kan jo være jeg ikke får sove og da er den grei å ha. Må jo også følge med klokkaKlarer du å legge det igjen?? kan aldri gå ifra mobilen jeg, pluss at jeg bruker den som alarm![]()
6,5 time er myeIkke jeg heller. Synesnoen ganger jeg får lite søvn her når det er 6,5 t søvn.
Mobilen må være med ja. Kan jo være jeg ikke får sove og da er den grei å ha. Må jo også følge med klokkaog alarm selvfølgelig.
6,5 time er mye![]()
Høres ut som bra kalenderutvalg det da
Jeg vurderte en liten stund smartieskalender, men det hadde blitt litt vel mye![]()
Du kunne jo ha vasket litt daOg veldig irriterende....
Gått her hjemme i hele dag uten noen planer...
God kveld
Hatt en strålende og koselig start, ja!
Du da??
Kjempebra start!
Hva med deg?
Beste kosen som finnesnååå... babykos![]()
10 timer? Ikke rart du er trøttmye? er sover alt fra 6-10 timer per natt. noen ganger lenge også! hadde ikke klart megpå 6,5 timer hver dag nei![]()
Beste kosen som finnesjeg som koser da. Hun ser bare dumt på meg de få gangene i døgnet jeg ser øynene hennes
![]()
10 timer? Ikke rart du er trøtt![]()
Neeeidadet er det jadet er lenge til jeg får babykos
![]()
Åååå som jeg koser megSååå braaa![]()
Koser deg med lille?
Neeeidaneste sommer!
Det gjør det! Men det er så mye som skal fikses først at det blir travelt uansett på sluttenDet virker jo som en evighet tilmen tider går vell fort...
Det blir ikke bedre, dessverrevar ikke det i natt dada ble det bare 4 timer
men jeg må ha rundt 8 for at jeg skal føle meg opplagt
men nå hjelper ingenting
![]()