Skravletråd :)

Spist som en gris og vært usunn som fy ! Gått ned 4 kg xD
Oooh ikke værst.. :P Jeg har å spist kjempe usunt før i perioder men ikke gått opp noenting fordiom og faktisk gått ned ... tror det kommer veldig ann på hvor mye man har vært i aktivitet osv også :P

Så deilig tenk nå er desember her ! Elsker denne månden og det skjer mye spennende... mye tid med familien, mange kose stunder <3 God mat... ferie om 3 uker.... termin om 81 dager, en venninde skal ha baby denne månden, juleaften, nyttår, kvalitets tid med familie.. se lykken i øynene på sønnen min når han får åpne en pakke hver dag og setter stor pris på det, han gleder seg også så til nissen skal komme :p ååh blir spennende, nå som han er 3år synst han det er veldig spenende og gøy og gleder seg !! Elsker å se det !! mye å se frem til.. hva ser dere frem til da ?? :D

Så deilig tenk nå er desember her ! Elsker denne månden og det skjer mye spennende... mye tid med familien, mange kose stunder <3 God mat... ferie om 3 uker.... termin om 81 dager, en venninde skal ha baby denne månden, juleaften, nyttår, kvalitets tid med familie.. se lykken i øynene på sønnen min når han får åpne en pakke hver dag og setter stor pris på det, han gleder seg også så til nissen skal komme :p ååh blir spennende, nå som han er 3år synst han det er veldig spenende og gøy og gleder seg !! Elsker å se det !! mye å se frem til.. hva ser dere frem til da ?? :D
Ser frem til julaften med masse pakker igjen(da lillegutt blir å få masse)! Gleder meg til å lage julegavene ferdig, pakke dem og bare kose meg med masse småkaker og den perfekte lille familien min <3

Sååå gøy å se gleden i øynene på lillegutt når han fikk åpne første kalendergave idag :D Elsker jula og desember måneden :D
1.gangen han hat kalender? Det er så koselig :)

Back
Topp