Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
To stk som gleder seg her også. Her skal de få åpne når jul på månetoppen begynner.
Sent from my iPhone using BV Forum
Her spratt kengubarnet opp av senga for å åpne første gaven. Herlig!
er med i noen kalendere på nett i år da damer?
Pyntet ferdig til advent, ja![]()
Her spratt kengubarnet opp av senga for å åpne første gaven. Herlig!
Deilig i grunn.Samme var det her også![]()
Mhm, helt enigEr så koselig å se gleden de har over å få pakke![]()
Mhm, helt enig
Jeg elsker jula, poden har blitt som megFår bare mer og mer julestemning av å se hvor glad lillegutt blir og av hvor mye han gleder seg over denne tiden![]()
Åh, ja da skal du ikke tenke på det, hahaEr det jeg også, men 5 dager siden jeg fødte, så er ikke helt DER enda, hihimen det blir!
Lykkelige barn <3Får bare mer og mer julestemning av å se hvor glad lillegutt blir og av hvor mye han gleder seg over denne tiden![]()
Oooh ikke værst..Spist som en gris og vært usunn som fy ! Gått ned 4 kg xD
Ser frem til julaften med masse pakker igjen(da lillegutt blir å få masse)! Gleder meg til å lage julegavene ferdig, pakke dem og bare kose meg med masse småkaker og den perfekte lille familien min <3Så deilig tenk nå er desember her ! Elsker denne månden og det skjer mye spennende... mye tid med familien, mange kose stunder <3 God mat... ferie om 3 uker.... termin om 81 dager, en venninde skal ha baby denne månden, juleaften, nyttår, kvalitets tid med familie.. se lykken i øynene på sønnen min når han får åpne en pakke hver dag og setter stor pris på det, han gleder seg også så til nissen skal kommeååh blir spennende, nå som han er 3år synst han det er veldig spenende og gøy og gleder seg !! Elsker å se det !! mye å se frem til.. hva ser dere frem til da ??
![]()
1.gangen han hat kalender? Det er så koseligSååå gøy å se gleden i øynene på lillegutt når han fikk åpne første kalendergave idagElsker jula og desember måneden
![]()
Helt herligJa så absolutt!! Han fikk et lite sett med modellkitt, og han ble så glad
Er sånn en koselig tid dette! <3
Ja, er vel nokDet må bli en del