Tar ikke fram nissene før siste helga før jul, jeg![]()
Det hadde blitt for mye stress
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar ikke fram nissene før siste helga før jul, jeg![]()
Har pynta litt .. Men Igår når vi skulle pynte, oppdaget jeg at vi mangla jo Adventslysa så fikk ikke tent noen adventslys igår :/ Jaja får se om jeg får kjøpt idagEr dere pyntet ferdig huset?![]()
er det ikke typisk ? Her sover guttungen tungt og er nesten uvekelig når vi skal på skal i barnehage, skole osv.. mens i helgene hvor vi har ingen planer på morningen er han oppe før hanen galerKvifor søv alltid mini lenge dei dagane eg skal på jobb? No ligg ho og gubben og snorkar om kvarandre i sengaviss eg skal vere heime så er me oppe før 7
jaja
![]()
Jeg å .. Håper vi får noe snø snart, da vett jeg om en liten gutt som hadde blitt kjempe glad hjemme hos megDesember
Denne mnd har jeg ventet leeeenge på.
Da får du gjøre det i dagHar pynta litt .. Men Igår når vi skulle pynte, oppdaget jeg at vi mangla jo Adventslysa så fikk ikke tent noen adventslys igår :/ Jaja får se om jeg får kjøpt idag![]()
Haha kansje det blir det ja9 februarjenter og ei Ronja?![]()
Ja det jeg tenkteDa får du gjøre det i dag![]()
Nei bmc vi får pushe de andre å jeg får pushe meg selv åTrooooor vi får flere konkurrenter enn som såer ikke sååå mange som er aktive
![]()
Ja det jeg tenktepleier å tenne det hver kveld uansett når jeg har de oppe
Elsker lys..
Ja det tror jeg nok ho er jo en storskravlerRonjaR er vell med ja![]()
Ja det tror jeg nok ho er jo en storskravler![]()
Haha ja og for å ikke glemme bmc å de to er de som skravler mest her inneDet ligger i hennes natur det![]()
Haha ja og for å ikke glemme bmc å de to er de som skravler mest her inne![]()
JaaaaaaÅåh .. så deilig med nyfødt baby, unger, jul å masse kos![]()
Ja er det men syns hele tida at det er de som er på toppen hele tida hahaNja, trur nok at det er flere enn de 2![]()
Du vaaaaant!!!!!!!Får bare mer og mer julestemning av å se hvor glad lillegutt blir og av hvor mye han gleder seg over denne tiden![]()
Ja er det men syns hele tida at det er de som er på toppen hele tida haha![]()
ÅååhJaaaaaaalt er liksom komplett!