Skravletråd :)

Kvifor søv alltid mini lenge dei dagane eg skal på jobb? No ligg ho og gubben og snorkar om kvarandre i senga:p viss eg skal vere heime så er me oppe før 7:p jaja:)
Er ikke det ganske vanlig da? :p

Tenkte å prøve på det samme her i dag! Har ikke fått gjordt noe når jeg har denne kvalmen... Hvordan går det med deg og babyen da?

Regner med resultatet er kommet da? Jeg skal også på ul på onsdag ❤️
Du sa det igår, glemte helt å svare. Det blir spennende :)
Vet ikke når sånt resultat kommer, har aldri tatt. Får håpe du ser noe på ul, da har jo ikke hcg så mye å si likevel :)

Ikke så mye, går dager mellom hver gang jeg er innom. Er innom dagboka hver dag, men ikke skravletråden. Har ikke hatt tid....
Hvordan går det med magen da? Ferdig til jul?
Her gjenstår ALT! Heldigvis er det noen uker igjen. Satser på å bli ferdig :)

Du sa det igår, glemte helt å svare. Det blir spennende :)
Vet ikke når sånt resultat kommer, har aldri tatt. Får håpe du ser noe på ul, da har jo ikke hcg så mye å si likevel :)

Sant det ja! Hcg spiller ingen rolle om hjertet slår på onsdag :) gruer meg litt da :(

Sant det ja! Hcg spiller ingen rolle om hjertet slår på onsdag :) gruer meg litt da :(
Skjønner deg veldig godt.... Håper virkelig det er gode nyheter:) fortsatt kvalm da?

Kvalm hele tiden og kaster opp om jeg spiser eller drikker :( men er jo glad for deg, men er sliten da :p
Det høres jo veldig bra ut sånn sett :p får "håpe" det fortsetter :rolleyes: men at det blir bedre om noen uker :p

Back
Topp