Høh? ...... Har ikke begynt enda... Men i hodet mitt har jeg gjort alt ferdig. Om det teller?![]()
Selvfølgelig er det det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høh? ...... Har ikke begynt enda... Men i hodet mitt har jeg gjort alt ferdig. Om det teller?![]()
her er det bittelitt snøSamme her! Mangler bare litt snø nå![]()
Klart det tellerHøh? ...... Har ikke begynt enda... Men i hodet mitt har jeg gjort alt ferdig. Om det teller?![]()
her er det bittelitt snø![]()
Vi var på Sunnmøre forrige ju, var ikke mye snø der heller. SkuffendeSå koseligønsker meg snø! Forrige jul hadde vi ikke snø...
Vi var på Sunnmøre forrige ju, var ikke mye snø der heller. Skuffende
Yes, det er det. Vil has masse snø i år jegEr ikke det samme uten snø nei! Håper på masse snø til julaftendet er jo så koselig for barna også!
![]()
Er dere pyntet ferdig huset?![]()
Er ikke det ganske vanlig da?Kvifor søv alltid mini lenge dei dagane eg skal på jobb? No ligg ho og gubben og snorkar om kvarandre i sengaviss eg skal vere heime så er me oppe før 7
jaja
![]()
Jeppmen kommer eg over mer julepynt i butikkene, blir det sikkert litt påfyll
Sent from my iPhone using BV Forum
Du sa det igår, glemte helt å svare. Det blir spennendeTenkte å prøve på det samme her i dag! Har ikke fått gjordt noe når jeg har denne kvalmen... Hvordan går det med deg og babyen da?
Regner med resultatet er kommet da? Jeg skal også på ul på onsdag![]()
Hvordan går det med magen da? Ferdig til jul?Ikke så mye, går dager mellom hver gang jeg er innom. Er innom dagboka hver dag, men ikke skravletråden. Har ikke hatt tid....
Gleder meg til å få hele julen inn![]()
Du sa det igår, glemte helt å svare. Det blir spennende
Vet ikke når sånt resultat kommer, har aldri tatt. Får håpe du ser noe på ul, da har jo ikke hcg så mye å si likevel![]()
Ja, det e så koselignår kommer den inn hos deg da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Skjønner deg veldig godt.... Håper virkelig det er gode nyheterSant det ja! Hcg spiller ingen rolle om hjertet slår på onsdaggruer meg litt da
![]()
Skjønner deg veldig godt.... Håper virkelig det er gode nyheterfortsatt kvalm da?
Det høres jo veldig bra ut sånn settKvalm hele tiden og kaster opp om jeg spiser eller drikkermen er jo glad for deg, men er sliten da
![]()
Det er sikkert detEr ikke det ganske vanlig da?![]()
Sånt er det vanskelig å ha kontroll påDet er sikkert deter vel berre å godta det
![]()