Så koselig! Skulle gjerne vært litt mer husmorI dag skal det bakes ut julemenn og strikkeskal på vaksinering i morgen, så i dag er det roligdag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Skulle gjerne vært litt mer husmorI dag skal det bakes ut julemenn og strikkeskal på vaksinering i morgen, så i dag er det roligdag
![]()
Ja må jo nesten utnytte det når man er i permisjonSå koselig! Skulle gjerne vært litt mer husmor![]()
Haha....må le av degEr detfantastisk deilig!
Stresser litt med at jeg må på sykehuset til kl10 imorgen og gubben er på jobb.... Har så viktig jobb vettuuuu...
Masse god bedringDa tar eg med meg feberen min å
Hopper til køysgod natt alle dere
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Masse god bedring
Håper natten har gjort deg godt..
Ja når man kaster seg rundt så tar det jo ikke lange tiden dasyns huset er finest pynta når det er jul
![]()
Go morgen! Her sover lillegutt enda, mens mamman er våken , haha![]()
Gjør ikke du?!Noen gjør nok det![]()
God morgen
Hva er dagens plan?
Ville nok ha banket på og lurt om ikke han kunne roet seg litt!?Hva ville dere ha gjort hvis ny naboen driver å flytter inn NÅ? Og har bråket så sykt siden kl22..
Helt enig med degSynes det er trivelig jeg da... Har ingenting med at jeg må lenger opp på lista.
Da er dere på rett vei iallefallTakk for det. Feberen e borte forlebi, men kjenner det godt på kroppen endaminsten sku jo selvfølgelig stå opp tidlig i dag
typisk
![]()
Da er dere på rett vei iallefall![]()
Tipper det blir Shadow ogsåTipper det blir Ronja og februargjengen, noen av de
Er det jeg også, men 5 dager siden jeg fødte, så er ikke helt DER enda, hihiJa må jo nesten utnytte det når man er i permisjon![]()
Gleder meg til masse aktivitet herFebruar har jo annonsert at dei er klare i alle fall jaBlir god stemning
![]()
Skal på sykehuset og veie. Så må jeg vel få opp litt desember-stæsjJeg skal ivei å ta hcg snartenn du?
Flott, håper den holder seg borteTakk for det. Feberen e borte forlebi, men kjenner det godt på kroppen endaminsten sku jo selvfølgelig stå opp tidlig i dag
typisk
![]()
TakkHaha....må le av deg
Lykke til idag!
Haha...de er noen raringerTakk
Jeg sa bare til han at jeg drar bare nedover.
Nei, men han skulle ringe når han visste når møtt var ferdig.
Altså ærlig talt, det har jeg faktisk ikke tid til! Ser deg på sykehuset
Mannfolk ass....