God avtale detTakkvi har avtalt at han skal være borte når eg våkner i måren. Så det har eg god tro på
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God avtale detTakkvi har avtalt at han skal være borte når eg våkner i måren. Så det har eg god tro på
![]()
God bedring til deg og guttene! Sov godtDa tar eg med meg feberen min å
Hopper til køysgod natt alle dere
![]()
God avtale detAlltid deilig når han velge å reise langt vekk
![]()
HihiGrei kombinasjon dåDe utfyller kvarandre
Men tenk så deilig når du er ferdig på sjukehuset dåDå er du fri
![]()
Kven er kompisane?Jepp. Det e sant. Håper han pakker med seg de to andre kompissene sine også og tar de med i samme slengen
Hehe, er kanskje litt meir kos med mammabesøk enn med sjukehusbesøk uansett?HihiNeida, for da kommer mamma på besøk
Blir godt å få det unnaer så spent på vekta!
Din plan imorgen da?
Kven er kompisane?![]()
Åja, hehe... Satsar på han tek med heile rukla dåDe som har flytta inn i ungenehihi. De har bodd der lenge nok no
Ikke ordnet spesielt her heller, så får fikse litt imorgen. Eller tirsdagHehe, er kanskje litt meir kos med mammabesøk enn med sjukehusbesøk uansett?
Eg skal jobbe eg... Og så må eg vaske huset på ettermiddagen.. Har ikkje fått rydda og ordna til advent i dag..
Eg har ikkje heilt kontroll eg heller, så det er aldeles ikkje sikkert at eg vert ferdig i løpet av kun ein ettermiddagIkke ordnet spesielt her heller, så får fikse litt imorgen. Eller tirsdagusikker på hva vi har av pynt og sånt.
Bah! Må finne meg kveldsmat... Er så håpløst sulten! Ikke gjort annet etter fødselen enn å spiseEg har ikkje heilt kontroll eg heller, så det er aldeles ikkje sikkert at eg vert ferdig i løpet av kun ein ettermiddag![]()
Eg gjorde heller ikkje noko anna enn å ete etter fødsel. Men det gjorde ingenting. Kiloane rasa av pga all amminga uansettBah! Må finne meg kveldsmat... Er så håpløst sulten! Ikke gjort annet etter fødselen enn å spisekan vel se ett stykke etter før - gravid - kroppen min
Tipper jeg må fylle litt på med pynt jeg. Vil jo ha litt jul også![]()
Njash.... Ser dårlig ut alleredeEg gjorde heller ikkje noko anna enn å ete etter fødsel. Men det gjorde ingenting. Kiloane rasa av pga all amminga uansettSå du kan heilt sikkert ete med god samvittigheit
![]()
Tror ikke det tar av kl 00 akkuratNo er november straks over! Og alle konkurransemenneske startar på 0 igjen![]()
Haha, det gjer det absolutt!Njash.... Ser dårlig ut alleredejaja, det fins viktigere ting!
Nei, det gjer nok ikkje detTror ikke det tar av kl 00 akkurat![]()