Skravletråd :)

God avtale det :D Alltid deilig når han velge å reise langt vekk :-)

Jepp. Det e sant. Håper han pakker med seg de to andre kompissene sine også og tar de med i samme slengen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Grei kombinasjon då :-) De utfyller kvarandre;)
Men tenk så deilig når du er ferdig på sjukehuset då :D Då er du fri :D
Hihi :) Neida, for da kommer mamma på besøk :D:p
Blir godt å få det unna :) er så spent på vekta!
Din plan imorgen da?

Hihi :) Neida, for da kommer mamma på besøk :D:p
Blir godt å få det unna :) er så spent på vekta!
Din plan imorgen da?
Hehe, er kanskje litt meir kos med mammabesøk enn med sjukehusbesøk uansett? :P
Eg skal jobbe eg... Og så må eg vaske huset på ettermiddagen.. Har ikkje fått rydda og ordna til advent i dag..

Hehe, er kanskje litt meir kos med mammabesøk enn med sjukehusbesøk uansett? :P
Eg skal jobbe eg... Og så må eg vaske huset på ettermiddagen.. Har ikkje fått rydda og ordna til advent i dag..
Ikke ordnet spesielt her heller, så får fikse litt imorgen. Eller tirsdag :p usikker på hva vi har av pynt og sånt.

Ikke ordnet spesielt her heller, så får fikse litt imorgen. Eller tirsdag :p usikker på hva vi har av pynt og sånt.
Eg har ikkje heilt kontroll eg heller, så det er aldeles ikkje sikkert at eg vert ferdig i løpet av kun ein ettermiddag:p

Eg har ikkje heilt kontroll eg heller, så det er aldeles ikkje sikkert at eg vert ferdig i løpet av kun ein ettermiddag:p
Bah! Må finne meg kveldsmat... Er så håpløst sulten! Ikke gjort annet etter fødselen enn å spise :p kan vel se ett stykke etter før - gravid - kroppen min :D

Tipper jeg må fylle litt på med pynt jeg. Vil jo ha litt jul også :)

Bah! Må finne meg kveldsmat... Er så håpløst sulten! Ikke gjort annet etter fødselen enn å spise :p kan vel se ett stykke etter før - gravid - kroppen min :D

Tipper jeg må fylle litt på med pynt jeg. Vil jo ha litt jul også :)
Eg gjorde heller ikkje noko anna enn å ete etter fødsel. Men det gjorde ingenting. Kiloane rasa av pga all amminga uansett :-) Så du kan heilt sikkert ete med god samvittigheit :D

No er november straks over! Og alle konkurransemenneske startar på 0 igjen :P

Eg gjorde heller ikkje noko anna enn å ete etter fødsel. Men det gjorde ingenting. Kiloane rasa av pga all amminga uansett :-) Så du kan heilt sikkert ete med god samvittigheit :D
Njash.... Ser dårlig ut allerede :p jaja, det fins viktigere ting!

Back
Topp