Det var det absoluttDet var spennende. Og fullt fortjent
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det absoluttDet var spennende. Og fullt fortjent
Sent from my iPhone using BV Forum
Enig!!! Liker de som spiller rent spill...Hurra, hurra, hurra!! Riktig vinnar av Farmen![]()
Februar 2010 herEr det 10 februar-jenter på topp i desember eller?
Er sikkert ikkje så gale når det er mormor som er der.. Ho klagar jo mest til mamma uansett... Er alltid blid hos mormorDet går vel helst greit![]()
Nam! Bruker være det!Frokosten var drit digg!!!
Heilt umulig å følge medNei.... Ble skikkelig stressa jegvar jo 100 sider om dagen!
Jeg vetNei.... Ble skikkelig stressa jegvar jo 100 sider om dagen!
Ja, det var jo to motsetningar i finalenEnig!!! Liker de som spiller rent spill...
Er sikkert ikkje så gale når det er mormor som er der.. Ho klagar jo mest til mamma uansett... Er alltid blid hos mormor![]()
Og jeg som ikke var helt vant til den tilstanden derHeilt umulig å følge med![]()
Nam! Bruker være det!![]()
Og masse juice!!Små pølser, kjøttboller, eggerøre osvoohhhh
Haha, så søtJaSå lenge hun har et nært og godt forhold til hun går det nok supert.
Lillegutt hadde dratt svigermor i håret i morges, haha. Han ville stå opp![]()
Og masse juice!!![]()
Prøvde så godt eg kunne.. Men blei jo sånn 25 forskjellige samtalar pågåande på samme tid type... Menmen, berre å slenge seg på og håpe på det besteOg jeg som ikke var helt vant til den tilstanden dervar håpløst!
Haha, så søtSkikkelig bra hint
Ja, mini og mormor har skikkelig nært forhold. Dei ser kvarandre kvar dag![]()
Og pannekakerSmå pølser, kjøttboller, eggerøre osvoohhhh
Går som regel bra om det ikke blir for myeOh yeahIkke var jeg så dårlig i morges heller. Holdt meg til vin
![]()
Var jo artig da. Men vanskelig å holde styr på hvem som hadde gjort hva og skulle hvaPrøvde så godt eg kunne.. Men blei jo sånn 25 forskjellige samtalar pågåande på samme tid type... Menmen, berre å slenge seg på og håpe på det beste![]()
Og pannekaker![]()