Tror ikke det hadde funket hellerDet er sant... Måtte spamma da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke det hadde funket hellerDet er sant... Måtte spamma da![]()
Er det 10 februar-jenter på topp i desember eller?Ditto... Februargjengen er forberedt![]()
Har ikke sjekket siste oppdatering... Men vi har vært godt representert de siste mnd. Men nå er vi mer aktiv enn tidligere... Så desember tar det vel av tenker jegEr det 10 februar-jenter på topp i desember eller?
Å nei, du....det er det ikkeEr det 10 februar-jenter på topp i desember eller?
Haha, neppeEr det 10 februar-jenter på topp i desember eller?
Blir kjekt detHar ikke sjekket siste oppdatering... Men vi har vært godt representert de siste mnd. Men nå er vi mer aktiv enn tidligere... Så desember tar det vel av tenker jeg![]()
9 februarjenter og ei Ronja?Å nei, du....det er det ikke![]()
Dokke har jo ganske mange på topp30 vel?Haha, neppe![]()
Trooooor vi får flere konkurrenter enn som så9 februarjenter og ei Ronja?![]()
Litt usikker på korleis eg skal gjere detFor ho vil ikkje ha mm på flaske. Og ikkje tillegg. Og blir litt sint viss ho ikkje får morgenpuppen kl 06:00
![]()
Hurra, hurra, hurra!! Riktig vinnar av Farmen![]()
6 som er på topp 30 med 1200 innlegg, 7 om vi teller med lutz, men ikke nok innlegg på henne.Dokke har jo ganske mange på topp30 vel?
Kun kl 06 jaAha, hmm...Da er det litt verre ja. Her godtar han helt ok flaske. Foretrekker jo puppen, men ingen protester. Men det er kun morgenpuppen?
Så bradet beste er ofte frokosten
gleder meg til hotell-natt igjen. Kanskje overraske gubben etterhvert når kroppen begynner å komme seg
![]()
Det kan jo hende det er andre som er interessert i den vogna jaTrooooor vi får flere konkurrenter enn som såer ikke sååå mange som er aktive
![]()
Kun kl 06 jaSå vil jo tru det går greitt for ein dag... Kanskje
![]()
Haha...håper jeg får med meg flere fra min termingruppe9 februarjenter og ei Ronja?![]()
Nei.... Ble skikkelig stressa jegHelt sinnsyk!!!
Kunne jo ikke være borte et sekund?!![]()