Nå sover hun igjenHihi...lita sovedukke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå sover hun igjenHihi...lita sovedukke![]()
Høres ut som en fin helg. Blir i alle fall baking av pepperkaker og hus her i helgaJulebord i morgen og julegrantenning på søndag
Du da??
Har ikke vært her på generelt etter han komHar egentlig ikke fått det med meg før nå jeg da
Gratulerer så mye med gutten![]()
Tusen takkHar visst heller Ikkje fått med meg. Gratulerer så mykjehåpar du storkosar deg
![]()
Ja.. Hadde liten baby sist, derfor bestemte jeg meg for å ville ha en større denne gangDu har jo en plugg i forhold, haha
Skjønner deg godt. Jeg holdt på få sjokk da hun kom og jeg så med en gang at hun var mindre enn forrige. Bestandig ekstra styr med unger under 2500gr. Kjipt.
Hun har ikke gått ned mer enn 10% iallefall. Så er spent på morgendagen.
Men, de blir jo store og fine etterhvertgi de noen uker nå, så er de gode og runde
![]()
Bra jeg fikk det med meg nå daHar ikke vært her på generelt etter han komså er ikke rart du ikke har fått det med deg
![]()
Tusen takk![]()
God kveld til deg ogsåGod kveld folkens![]()
GratulererTusen takkvi nyter det!
HahaJa.. Hadde liten baby sist, derfor bestemte jeg meg for å ville ha en større denne ganghaha .. Er stress med små babyer!
![]()
Ja de vokser altfor fort egentlig !
Vi hadde faktisk termin samme dagBra jeg fikk det med meg nå da
Hadde du termin i desember eller?
Ja, jeg mente det var noe sånnVi hadde faktisk termin samme dag![]()
Gratulerer til deg ogVi hadde faktisk termin samme dag![]()
God kveld, Kengu! Har du ein fin kveld?God kveld folkens![]()
Koselig dåTakkbaby boom på desember allerede
![]()
Ja hadde termin 17 desemberBra jeg fikk det med meg nå da
Hadde du termin i desember eller?
Tusen takkGratulerer![]()
Bare å nyte og håpe det varerNå sover hun igjenmå vel vekke henne straks å gi henne mat. Skikkelig uvant dette ettersom Ronja ikke var sånn.
Det er så koseligHøres ut som en fin helg. Blir i alle fall baking av pepperkaker og hus her i helga![]()