Ja, greit å få til noen turer innimellomSkjønner den. Greit at dere fikk til nå før jul daVi har besteforeldre som bor et stykke unna, og ser de ikke veldig ofte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, greit å få til noen turer innimellomSkjønner den. Greit at dere fikk til nå før jul daVi har besteforeldre som bor et stykke unna, og ser de ikke veldig ofte.
Får satse på at det fortsetter sånn framover jaStoresøster sov ikke. Så skal ikke klagefår håpe det fortsetter som nå!
Ja, det er nok veldig greit. Ligge i sin egen seng er vel best
Alt for lenge siden jeg var på hotell sist![]()
Jada har hatt en fin dagGod kveld
Hatt en fin dag?
HeeeiHeeeeiiii
Hvordan går det?![]()
Ligger på barsel. Har ett mål om å få komme hjem på søndag, det hadde vært fantastisk!Heeeidet går fint her.. Nyter hvert sekund
eller har melkespreng fra h#*@, såå det nytes ikke
![]()
Hvordan går det med dere?![]()
Vi holdt på å bli reinnlagt idag, men slapp såvidt hjem istedeLigger på barsel. Har ett mål om å få komme hjem på søndag, det hadde vært fantastisk!
Begynner så smått med spreng her ogsåså føler med deg
![]()
Jeg også. Men hun er jo såååå lita, 2080 grVi holdt på å bli reinnlagt idag, men slapp såvidt hjem istedeheldigvis !! Liker oss best hjemme
![]()
Krysser fingrene for at dere får reise hjem på søndag da![]()
Ja hun var jo kjempe litenJeg også. Men hun er jo såååå lita, 2080 grså må "bevise" at jeg klarer å fore henne
![]()
Bra dere slapp unna da. Her har vi foreløpig sluppet gulsott. Håper det fortsetter.
OkeiJada har hatt en fin daghar vært på kontroll med lille gutt. Han har gått litt for mye ned i vekt i forhold til hva de ønsker, og har litt høye gulsot verdier, men slipper lys foreløpig hvertfall
![]()
Har du hatt en fin dag?
Håper jeg ogOkei
Så bra at han slipper lys, håper han ikke må det. Hvor gammel er han nå?
Hatt en fin dag her også, deilig med helg nå![]()
Har egentlig ikke fått det med meg før nå jeg daHåper jeg oghihi..
Ja endelig helg igjen !!
Han er 3 dager![]()
Har visst heller Ikkje fått med meg. Gratulerer så mykjeHåper jeg oghihi..
Ja endelig helg igjen !!
Han er 3 dager![]()
Du har jo en plugg i forhold, hahaJa hun var jo kjempe litenher hadde han gått ned 12 % disse dagene, så nå er han 2885 gr. Jeg som var såååå fornøyd med baby på over 3 kg denne gangen
hmfr.
Julebord i morgen og julegrantenning på søndagNoen planer for helga da?![]()
Hihi...lita sovedukkeHun sovna like fort![]()