Skravletråd :)

Skjønner den. Greit at dere fikk til nå før jul da :)Vi har besteforeldre som bor et stykke unna, og ser de ikke veldig ofte.
Ja, greit å få til noen turer innimellom :) kjedelig at de bor langt unna da.

Heeei :D det går fint her.. Nyter hvert sekund ❤️ eller har melkespreng fra h#*@, såå det nytes ikke :P

Hvordan går det med dere? :)
Ligger på barsel. Har ett mål om å få komme hjem på søndag, det hadde vært fantastisk!
Begynner så smått med spreng her også:eek: så føler med deg :p

Ligger på barsel. Har ett mål om å få komme hjem på søndag, det hadde vært fantastisk!
Begynner så smått med spreng her også:eek: så føler med deg :p
Vi holdt på å bli reinnlagt idag, men slapp såvidt hjem istede ;) heldigvis !! Liker oss best hjemme :D
Krysser fingrene for at dere får reise hjem på søndag da :D

Vi holdt på å bli reinnlagt idag, men slapp såvidt hjem istede ;) heldigvis !! Liker oss best hjemme :D
Krysser fingrene for at dere får reise hjem på søndag da :D
Jeg også. Men hun er jo såååå lita, 2080 gr:eek: så må "bevise" at jeg klarer å fore henne :p
Bra dere slapp unna da. Her har vi foreløpig sluppet gulsott. Håper det fortsetter.

Jeg også. Men hun er jo såååå lita, 2080 gr:eek: så må "bevise" at jeg klarer å fore henne :p
Bra dere slapp unna da. Her har vi foreløpig sluppet gulsott. Håper det fortsetter.
Ja hun var jo kjempe liten :eek: her hadde han gått ned 12 % disse dagene, så nå er han 2885 gr. Jeg som var såååå fornøyd med baby på over 3 kg denne gangen :( hmfr.

Jada har hatt en fin dag :) har vært på kontroll med lille gutt. Han har gått litt for mye ned i vekt i forhold til hva de ønsker, og har litt høye gulsot verdier, men slipper lys foreløpig hvertfall :)
Har du hatt en fin dag?
Okei:)
Så bra at han slipper lys, håper han ikke må det. Hvor gammel er han nå?
Hatt en fin dag her også, deilig med helg nå :)

Ja hun var jo kjempe liten :eek: her hadde han gått ned 12 % disse dagene, så nå er han 2885 gr. Jeg som var såååå fornøyd med baby på over 3 kg denne gangen :( hmfr.
Du har jo en plugg i forhold, haha :D
Skjønner deg godt. Jeg holdt på få sjokk da hun kom og jeg så med en gang at hun var mindre enn forrige. Bestandig ekstra styr med unger under 2500gr. Kjipt.
Hun har ikke gått ned mer enn 10% iallefall. Så er spent på morgendagen.
Men, de blir jo store og fine etterhvert :) gi de noen uker nå, så er de gode og runde :D

Back
Topp