Skravletråd :)

Det var bra:)
Rom på føden allerede , hva skjer ? :D :eek:
Det er her det skjer :):p
Er vel ikke noen annen plass da sikkert enn føden/barsel/obsposten. Det er liksom samme hele greia. Tror jeg. Husker ikke helt ifra sist men...

Det er her det skjer :):p
Er vel ikke noen annen plass da sikkert enn føden/barsel/obsposten. Det er liksom samme hele greia. Tror jeg. Husker ikke helt ifra sist men...
Ja, det er vel det:p

Du må få passord eller noe tror jeg :p
Ikke her. Skal åpne nettleser en og trykke på få mobilt passord. Men kommer ingenting i nettleseren:p *nek*

Ikke her. Skal åpne nettleser en og trykke på få mobilt passord. Men kommer ingenting i nettleseren:p *nek*
Hmm, det hørtes rart ut:/
Da burde du jo fått et passord. Du får nevne det til de som jobber der, kanskje det ordner seg:)

Hmm, det hørtes rart ut:/
Da burde du jo fått et passord. Du får nevne det til de som jobber der, kanskje det ordner seg:)
Det årner seg helt sikkert :)

Det gjør det nok, hvis ikke får du bare bruke mobildata:p
Gjør det nå. Får tåle det litt også :) skal jo hjm imorgen ;) har jo selskap ikveld også da, haha:) men nå er jo alle blitt gravide og er i så dårlig form så blir jo så rolig her :D

Gjør det nå. Får tåle det litt også :) skal jo hjm imorgen ;) har jo selskap ikveld også da, haha:) men nå er jo alle blitt gravide og er i så dårlig form så blir jo så rolig her :D
Okei, det går jo bra for en liten stund :)
Prøver å titte litt innom jeg da:p

Hva er dagens middag?
Her skal vi ha kylling korma i dag:)

Okei, det går jo bra for en liten stund :)
Jada.
Ligger med ctg nå. Så merkelig. Igår var pulsen til baby oppe i 180-190. På neste måling igår litt lavere. Idag på 170 og nå er den på 140-150. Kan hun ikke bare bestemme seg og slutte å gjøre meg bekymra :p

Jada.
Ligger med ctg nå. Så merkelig. Igår var pulsen til baby oppe i 180-190. På neste måling igår litt lavere. Idag på 170 og nå er den på 140-150. Kan hun ikke bare bestemme seg og slutte å gjøre meg bekymra :p
Okei. Høres ut som hun driver å lurer deg litt :p

Okei. Høres ut som hun driver å lurer deg litt :p
Vil ikke ha noen spøkefugl altså :D
Men bra den hr gått ned. Var litt bekymret ei stund. 180 er fryktelig høyt. Må jo være slitsomt.

Vil ikke ha noen spøkefugl altså :D
Men bra den hr gått ned. Var litt bekymret ei stund. 180 er fryktelig høyt. Må jo være slitsomt.
Hihi:p
Ja, det var bra at den har gått ned igjen nå:)

Hihi:p
Ja, det var bra at den har gått ned igjen nå:)
Vært her i under en time, gleder meg allerede til snuppa kommer med pappaen sin på besøk :)

Back
Topp