Jeje.... Blir lagt inn for observasjon til imorgen. Så får vi se etter det hva de finner ut. Funnet noe på blodprøvene som tyder på SF...nå er jeg bare sur! Skulle jo hjem og sove etterpå jeg!
huff da! men det er no bra de tar vare på deg da

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeje.... Blir lagt inn for observasjon til imorgen. Så får vi se etter det hva de finner ut. Funnet noe på blodprøvene som tyder på SF...nå er jeg bare sur! Skulle jo hjem og sove etterpå jeg!

Gratulerer til 4-åringenI dag blir minstejenta 4 år!Verdens nydeligste, snilleste og staeste 4 åring da
På tide å lage klart til barneselskap ja![]()
Klem til degJeje.... Blir lagt inn for observasjon til imorgen. Så får vi se etter det hva de finner ut. Funnet noe på blodprøvene som tyder på SF...nå er jeg bare sur! Skulle jo hjem og sove etterpå jeg!
Joda.... Men jeg vil ikke! Men legen ville ikke sende meg hjem når babyen hadde så høy puls... Og ingenting er klart! Verken til jul eller til baby kommerhuff da! men det er no bra de tar vare på deg da![]()
Takk for det....Klem til deg
Joda... Bare håper alt er ok så jeg kan dra hjem imorgen igjen.Så kjedelig da, men bra de følger med![]()
Joda.... Men jeg vil ikke! Men legen ville ikke sende meg hjem når babyen hadde så høy puls... Og ingenting er klart! Verken til jul eller til baby kommer![]()
Du er så fornuftigdu må bare tenke på at det er ikke det som er viktig nådet er bra de passer på! det som ikke er gjordt nå, kan du få andre eller gjøre det senere
![]()
Du er så fornuftig
Rekker jo å få gjort ting før jul enda ja. Skal jo hjem igjen imorgen uansett![]()
Eller så har du snart babyen i hendene dineDu er så fornuftig
Rekker jo å få gjort ting før jul enda ja. Skal jo hjem igjen imorgen uansett![]()
Høres ut som nok for en dagKiropraktor, handle julegaver+kafe og svøming.
Hihijeg åkunne gjerne ha tenkt meg voksiposen. nå har jeg en grunn til det å
![]()
Oi da, ble litt vel mye etter min smakhttp://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/aq-aq-11122/belle-mini-dress-111296-14/
Likte denne godt, men var ikke måte på hvor mye pupp man skal vise heller![]()
Joda.... Men jeg vil ikke! Men legen ville ikke sende meg hjem når babyen hadde så høy puls... Og ingenting er klart! Verken til jul eller til baby kommer![]()
Gratulerer så mye til minstejentaI dag blir minstejenta 4 år!Verdens nydeligste, snilleste og staeste 4 åring da
![]()
På tide å lage klart til barneselskap ja![]()
Det var da enda godtFormen var grei den. Tror det var snørr og slim - spy. Kasta bare opp en gangså ingen omgangssyke iallefall.
Håper det gikk bra på sykehuset i dagSitter på sykehuset nå og venter på å komme inn på ul. Kjeder meg allerede! Men veldig spent på resultatene idag da...
Og der så jeg svaret ditt. Håper de finner ut av det og at det går braJeje.... Blir lagt inn for observasjon til imorgen. Så får vi se etter det hva de finner ut. Funnet noe på blodprøvene som tyder på SF...nå er jeg bare sur! Skulle jo hjem og sove etterpå jeg!