Det var braHan kom i ræserfartså nå har jeg fått rom på føden, haha
![]()
Rom på føden allerede , hva skjer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var braHan kom i ræserfartså nå har jeg fått rom på føden, haha
![]()
Det er her det skjerDet var bra
Rom på føden allerede , hva skjer ?![]()
![]()
Ja, det er vel detDet er her det skjer
Er vel ikke noen annen plass da sikkert enn føden/barsel/obsposten. Det er liksom samme hele greia. Tror jeg. Husker ikke helt ifra sist men...
Bah! Kommer meg ikke på wifi. Kriseeeee!Ja, det er vel det![]()
Du må få passord eller noe tror jegBah! Kommer meg ikke på wifi. Kriseeeee!
Ikke her. Skal åpne nettleser en og trykke på få mobilt passord. Men kommer ingenting i nettleserenDu må få passord eller noe tror jeg![]()
Hmm, det hørtes rart ut:/Ikke her. Skal åpne nettleser en og trykke på få mobilt passord. Men kommer ingenting i nettleseren*nek*
Det årner seg helt sikkertHmm, det hørtes rart ut:/
Da burde du jo fått et passord. Du får nevne det til de som jobber der, kanskje det ordner seg![]()
Det gjør det nok, hvis ikke får du bare bruke mobildataDet årner seg helt sikkert![]()
Gjør det nå. Får tåle det litt ogsåDet gjør det nok, hvis ikke får du bare bruke mobildata![]()
Okei, det går jo bra for en liten stundGjør det nå. Får tåle det litt ogsåskal jo hjm imorgen
har jo selskap ikveld også da, haha
men nå er jo alle blitt gravide og er i så dårlig form så blir jo så rolig her
![]()
Jada.Okei, det går jo bra for en liten stund![]()
Okei. Høres ut som hun driver å lurer deg littJada.
Ligger med ctg nå. Så merkelig. Igår var pulsen til baby oppe i 180-190. På neste måling igår litt lavere. Idag på 170 og nå er den på 140-150. Kan hun ikke bare bestemme seg og slutte å gjøre meg bekymra![]()
Vil ikke ha noen spøkefugl altsåOkei. Høres ut som hun driver å lurer deg litt![]()
HihiVil ikke ha noen spøkefugl altså
Men bra den hr gått ned. Var litt bekymret ei stund. 180 er fryktelig høyt. Må jo være slitsomt.
Vært her i under en time, gleder meg allerede til snuppa kommer med pappaen sin på besøkHihi
Ja, det var bra at den har gått ned igjen nå![]()
Ja, det blir vel fort kjedeligVært her i under en time, gleder meg allerede til snuppa kommer med pappaen sin på besøk![]()
Det er jo så rolig herJa, det blir vel fort kjedelig![]()
Her var det fisk og lapskaus. Ble ei tørr brødskive på meg.Hva er dagens middag?
Her skal vi ha kylling korma i dag![]()