Skravletråd :)

Jeje.... Blir lagt inn for observasjon til imorgen. Så får vi se etter det hva de finner ut. Funnet noe på blodprøvene som tyder på SF... :confused: nå er jeg bare sur! Skulle jo hjem og sove etterpå jeg!

huff da! men det er no bra de tar vare på deg da :Heartred

huff da! men det er no bra de tar vare på deg da :Heartred
Joda.... Men jeg vil ikke! Men legen ville ikke sende meg hjem når babyen hadde så høy puls... Og ingenting er klart! Verken til jul eller til baby kommer :(

Jeje.... Blir lagt inn for observasjon til imorgen. Så får vi se etter det hva de finner ut. Funnet noe på blodprøvene som tyder på SF... :confused: nå er jeg bare sur! Skulle jo hjem og sove etterpå jeg!

Så kjedelig da, men bra de følger med ;)

Joda.... Men jeg vil ikke! Men legen ville ikke sende meg hjem når babyen hadde så høy puls... Og ingenting er klart! Verken til jul eller til baby kommer :(

du må bare tenke på at det er ikke det som er viktig nå :) det er bra de passer på! det som ikke er gjordt nå, kan du få andre eller gjøre det senere ;)

du må bare tenke på at det er ikke det som er viktig nå :) det er bra de passer på! det som ikke er gjordt nå, kan du få andre eller gjøre det senere ;)
Du er så fornuftig :)
Rekker jo å få gjort ting før jul enda ja. Skal jo hjem igjen imorgen uansett :D

Eg skjønnar deg veldig godt, og håpar gullet ditt blir i magen litt til. Men om ting er klart til jul eller baby, har ikkje så mykje å seie no ;) Det viktige er dikka begge to har det bra, og om det betyr at du sitter med ein baby om nokon dagseng hendene, så forsvinner alt det som skulle vore gjort ;)

I dag blir minstejenta 4 år! :D Verdens nydeligste, snilleste og staeste 4 åring da :p

På tide å lage klart til barneselskap ja :D
Gratulerer så mye til minstejenta:)

Sitter på sykehuset nå og venter på å komme inn på ul. Kjeder meg allerede! Men veldig spent på resultatene idag da...
Håper det gikk bra på sykehuset i dag:)

Og der så jeg svaret ditt. Håper de finner ut av det og at det går bra :)

Back
Topp