Ja, det er liksom det da... Vil jeg dra hjem eller vil jeg ha baby litt førEller så har du snart babyen i hendene dine![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er liksom det da... Vil jeg dra hjem eller vil jeg ha baby litt førEller så har du snart babyen i hendene dine![]()
Neida, det er sant. Baby og meg kommer først nå. Babyklær er iallefall vasket og klart. Det er jo det viktigsteEg skjønnar deg veldig godt, og håpar gullet ditt blir i magen litt til. Men om ting er klart til jul eller baby, har ikkje så mykje å seie noDet viktige er dikka begge to har det bra, og om det betyr at du sitter med ein baby om nokon dagseng hendene, så forsvinner alt det som skulle vore gjort
![]()
Vet hva jeg ville valgtJa, det er liksom det da... Vil jeg dra hjem eller vil jeg ha baby litt før![]()
Håper jeg er hjemme igjen imorgen.. Sengene på sykehuset er så vonde!Og der så jeg svaret ditt. Håper de finner ut av det og at det går bra![]()
Jeg også egentligVet hva jeg ville valgt![]()
Ja, de er ikke spesielt behagelig. Best med sin egen sengHåper jeg er hjemme igjen imorgen.. Sengene på sykehuset er så vonde!
Det blir spennende å høre hva de sier i morgenJeg også egentlig![]()
Eller om de finner ut noe allerede idag ifht blodprøven.Det blir spennende å høre hva de sier i morgen![]()
Satser på at de har noen svar til deg allerede i dagEller om de finner ut noe allerede idag ifht blodprøven.
Vært å fødebag-shoppa nåmå jo ha nye joggebukser
![]()
Hurra for minstejentaI dag blir minstejenta 4 år!Verdens nydeligste, snilleste og staeste 4 åring da
![]()
På tide å lage klart til barneselskap ja![]()
Æsj da, så kjiptJeje.... Blir lagt inn for observasjon til imorgen. Så får vi se etter det hva de finner ut. Funnet noe på blodprøvene som tyder på SF...nå er jeg bare sur! Skulle jo hjem og sove etterpå jeg!
Joda.... Men er så kjipt. Sykehus er gørrkjedelig!Æsj da, så kjipt
Håper det går bra med deg!
1/2 time er jo ingentingnå har jeg sovet 1/2 time, men er jo enda trøtt![]()
Så kjedeligSkulle komme tilbake SENEST kl 14 på sykehuset.
Her sitter jeg og venter da, HJEMME, på gubben som skal hente meg....![]()
Du må prøve å få litt mer søvn danå har jeg sovet 1/2 time, men er jo enda trøtt![]()
Formen er i alle fall bedre enn i gårHåper alle får en super dag![]()
Han kom i ræserfartSå kjedelig
Håper han kom og at du er tilbake nå![]()