Hva er egentlig tapatalk?Kommer ikke inn på trådene på anonym via tapatalk-appen heller
Sent from my iPad using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er egentlig tapatalk?Kommer ikke inn på trådene på anonym via tapatalk-appen heller
Er en app der man kan samle forskjellige forum man bruker på en og samme plass. Nå bruker jeg kun bv da, men får ikke opp varsler på bv appen.. Så da bruker jeg tapatalken for å få med meg varsler/pushmeldingerHva er egentlig tapatalk?![]()
Ikke fra min hellerNope, det virker fortsatt ikke fra appen :/
Smakte helt fortreffeligDet hørtes jo godt ut![]()
Haha.. sikkert godt med en duppSovnet på sofaen etter middag. Lå i heile 40 minutt før jeg våknet av en hund som slikket meg i trynet![]()
Hehe...skulle tro det, men middag ble så sentMan har da alltid tid til å spise kake?![]()
Tror ikke du trenger å bekymre deg for den kaka derTakk beggeEr første gang jeg prøver dekorere særlig mer enn smørkrem jeg bare kaster over kaka
Jeg liker ikke baking og vil helst ikke være på kjøkkenet noe særlig
Så sikkert derfor jeg føler meg så usikker også. Tror minsta kommer til å like den, men pokkers voksne som sier noe gjerne
Hahaha! Er da bare familieselskap i morgen da, men likevel kjenner jeg meg noe usikker
![]()
Blir nok godt å få han hjemIdag skal jeg hente lillegutt som har vært hos mamma i hele helgaGleder meg såååå til å kose og klemme godgutten min igjen
<3
Godt å høreVakten var veldig bra![]()
Hurra, gratulererOg der var jeg over 1200 innlegg jeg også gitt![]()
Håper du får en fin vakt tross altGod dagnå er det snart tid for jobb! Som jeg angrer meg på at jeg sa ja
![]()
Så heldige dere erHåper alle har en fin søndagher er det sol og fint vær
herlig
Aha, da skjønner jegEr en app der man kan samle forskjellige forum man bruker på en og samme plass. Nå bruker jeg kun bv da, men får ikke opp varsler på bv appen.. Så da bruker jeg tapatalken for å få med meg varsler/pushmeldinger
Kommer ikke inn der jeg heller...Kommer ikke inn på trådene på anonym via tapatalk-appen heller
Så braSmakte helt fortreffelig![]()
Var så irriterende å gå glipp av folk som quoter meg osv, så da fikk tapatalk bli løsningenAha, da skjønner jeg![]()
Vet de har problemer og jobber med det hos it.Ikke fra min heller
Helnøtt og SørlandschipsSå braHvilken type hadde du i går da?
Hva står på menyen i dag?Her lages det middag
Du da?